Tanışma Kargaşası

19 1 0
                                    

Her şey bir rüya gibiydi sanki. Sm'e seçilmem, burda ki 11 kişinin heyecanı bana karşı olan sevecen tavırları..
Menajer hyung bana üyeleri baştan tanıtmaya başladı; 
  Menajer : Evet Jongin ilk olarak dansçılar ile başlayalım senden hariç bir çok dansçı var. Grubumuzun maknesi Oh Sehun , tanışabilir siniz :)
  Oh Sehun : Anneyeong Jongin hyung ben grubumuzun maknesi Oh Sehun. İyi geçinelim :)
Kim Jongin : Memnun oldum Oh Sehun.
Baekhyun : Tamam sıra bende. Selam Kim Jongin ben bu grubun muhteşem solisti Byun Baekhyun iyi iş çıkaracağımızı düşünüyorum. 
" Tam Kai konuşacakken araya Chanyeol girer "
  Park Chanyeol : Öhömm !! Sanki menajer hyung ilk olarak dansçılar kendini tanıt tanıtsın dedi ama sen hemen atladın Beakhyun. Neyse.. Ben grubumuzun rapperı Park Chanyeol ve ..
" Tam konuşacak iken araya beakhyun girer "
  Beakhyun : Bana diyene bak o uzun boyunla işime karışma pislik dev ..
Park Chanyeol : Lütfen benle muhattap olma olur mu !
  "Xuimin araya girer "
   Minseok: Merhaba Kim Jongin sen bu ikilinin kusuruna bakma geldiklerinden beri atışıyorlar birbirleri ile. Ben grubumuzun en büyük üyesi Xuimin. Tanıştığımıza memnun oldum iyi geçinelim :)
Kim Jongin : Selam memnun oldum.
Kai şimdiden üyeler ile iyi anlaşacağını düşünüyordu. Ama sorun kendisinde idi o insanlara karşı hep soğuktu zaten. Kai'nin düşüncelerini araya giren Kris bozdu.
  Kris : Evet Kai , aramıza hoş geldin ben grubumuzun cool rapçisiyim aramıza katılmama sevindim.
Kai sadece gülümser ve Suho devam eder ;
Suho : Merhaba Kai. Ben grubumuzun lideri Suho bir sıkıntın olduğu zaman sana yardım edicek kişi benim lütfen iyi geçinelim :)
  Kim Jongin : Memnun oldum Suho hyung anlayışın için teşekkür ederim.
Kai uzun zamandır bu kadar önemsediğini hissetmemişti. Nasıl bir his olduğunu unutmuştu hatta.
Lay : Çok sevimlisin Kai. Umarım iyi geçiniriz
Kai bu tepkiyi beklemiyordu istemsizce gülümsemişti.
  Chen : Memnun oldum Kai. Umarım beni seversin.
  Tao : Merhaba Kai. Bana kısaca panda diyebilirsin. Grubumuzun sevimli pandası benim.
Kris anlamsız bakışlarla Tao'ya bakıp gülüyordu.
Kim Jongin : Sizinle tanıştığıma sevindim :)
Luhan : Merhaba Kai. Ben Luhan seni sevdim iyi anlaşacağız.
Kim Jongin : Teşekkür ederim Luhan iyi anlaşacağımıza eminim.
Ve son bir kişi kalmıştı geriye onda kendimi gördüm bir an. Çekingen tavırları ile aslında kimseyi takmıyor gibi idi. Utangaçlığı her halinden belli oluyordu. Ve konuşmaya başladı ;  
Kyung Soo : Merhaba ben D.O tanıştığımıza memnun oldum.
Bunları söylerken yüzüme bile bakmamıştı. Kocaman gözleri hiç yerden kalkmamıştı bile.
" Hepinizle tanıştığıma memnun oldum arkadaşlar. İyi anlaşacağımıza eminim iyi iş çıkaracağımızı çıkaracağımızada :) "
  Menajer : Evet çocuklar artık yurtta kalacaksınız , her şeyinizi biz karşılayacağız. Bugün evlerinize gidip aileleriniz ile vedalaşabilirsiniz.
Menajer hyung konuşması bittikten sonra odadan çıkmıştı.  "Aile" Bu kelime benim için bir şey ifade etmiyordu aslında. Benim ailem iki kişilikti aile denirse tabi ...
  Ama şunu unutmuştu Kai. Aslında yeni bir aileye sahip olmuştu hemde tam 12 kişilik bir aileye ...

İki Beden Bir KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin