HAYAL ET JUNGKOOK

28 2 0
                                    

Sen kore ye kacmistin en iyi arkadaşınla birlikte
1 saat sonra
10 saatir yoldaydın ve sonunda uçaktan indiniz ve bır hayran kalabalığı fark ettin  bakmak için yanlarına gittin exo grubudur kalbin kırılmıştı Bts olmasını çok istemiştim çünkü ordaki junkook a fena takmıştın onu burda görmek istiyordum bır hafta sonra bts in fan mitingi vardı ve oraya gidicektiniz 6 gün sonra hersey hazırdı ve arkadaşınla birlikte erkenden yattın sabah olmuştu herseyi hazırlıyor gittin tam sıra sendeyken junkook a daha yakın hissedicekken salak bır kız fark edilmek için bayıldı sende türkçe küfür ettin aslında kimse duymamıştı sadece junkook duymuş ve sana boş gözlerle bakarken ona telefonundan çevrim yapıp anlamını söyledin oda güldü  telefonun onun elindeydi ve kendi fotoğrafını görünce güldü ve numarasini kaydetti sende ona gülümsedin ve fan miting bittiğinde arkadaşının yüzünde gulucuk eksik olmuyordu ve beklenen soruyu sordun "ne oldu sana Beko " (kankam in lakabı adı berfin😄)
Oda bana  bakarak jimini gösterdi ve onun numarasini çığlık attı bende söyle dedim "oda neymiş bak bende kimin var " junkook un telefon numarasini gösterdim bana mal mal bakıyordu akşam junkook mesaj attı
Junkook selam  atarli

Adın selam gold kids

Junkook komik sevdim seni

Adın sağ ol iyidir 😅

Junkook  yarın buluşalım mi

Adın benle mi emin misin yani benle hızı?

Junkook evet senle olmaz cafede beklerim sonra biraz egleniriz kafa dağtiriz

Adın  tmm saat kaçta

Junkook  09.00

Adın  tmm gold kids iyi geceler

Junkook iyi geceler atarli kız
Sabah hazırlandın şunları giydin 

Cafeye gelmiştin junkook sana ağzı açık bakıyordu tam yanına geldin ve sana sarıldı sen önce şaşırdın ama sonra karşılık verdin oturduğunuz dam beri belki 25 dk olmustu ama hala junkook seni süzüyordu sen dayanamiyip "junkook bana bişey mi soylice...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cafeye gelmiştin junkook sana ağzı açık bakıyordu tam yanına geldin ve sana sarıldı sen önce şaşırdın ama sonra karşılık verdin oturduğunuz dam beri belki 25 dk olmustu ama hala junkook seni süzüyordu sen dayanamiyip "junkook bana bişey mi soyliceksin dedin oda evet der gibi kafasını salladı Sana benimle cikarmisin dedi sen önce afalliyip sonra kabul  ettin sahilde dolaşırken bır adam sana ve bacaklarına dik dik bakıyordu junkook a soyliceksin ama hayranlarına imza vermekten kafasını kaldiramiyordu....

JUNGKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin