28 Haziran 2001, Salı
Ağlayarak konuşuyordum
" Ve sen Yoongi, görüceksin"
" Neyi göreceğim, karşımda daha ne kadar ezik duruma düşebileceğini mi"
" Kaybedeceksin Yoongi"
" Göreceğiz"
" Göreceksin"Koşarak o binadan çıktım. Gelinliğin verdiği ağırlık umrumda değildi. Yoongi, beni sevdiğini düşündüğüm adam, bana ihanet etmişti. Beni tüm insanların önünde terk etmişti. Yaptığımız düğünü iptal etmişti ve en rezil, çıplak videolarımı halka göstermişti. Ve sanki suçsuzmuș gibi beni küçük düşürmüştü. Yıkılmıştım, tam anlamıyla Yıkılmıştım. Nereye koştuğumu bilmeden koşuyorum. İnsanların acıyan bakışları, bazılarının gülüşleri, bazılarının umursamazlığı, bazılarının dalga geçmeleri umrumda değildi. Ne bi insan ne bi canlı, hiçbir şey umrumda değildi.
Gitmesini beklemediğin biri hiç beklemediğin bir anda gider
Bu kadar değer veriyorken aynı değeri görmek istersin
Ama göremezsin ya işte o canını acıtır
Yaralandığında ayaklanmayı, yaralı kanatlarını bi kuş misali çırpmayı öğrenmelisin
Yoksa hayatta her daim yenilirsin.
Ayaklarım beni uçuruma getirdiğinde derin bi nefes aldım ve bi adım yaklaştım.
" Ne kadar da ezik biri"
Bir adım daha yaklaştım.
" Sen kimsin de benim seni sevebileceğimi düşünüyorsun"
Bir adım daha yaklaştım.
" Sadece bir oyuncaktın kullanıp attım seni"
Daha fazla yaklaşamadım. Dizlerimin üstüne çöktüm ve ağlamaya başladım. Yoongi için kendi canıma kıyamazdım. Omzumda hissettiğim el ile kafamı kaldırdım. Bi an görüntüleri gidip geldi.
" Özür dilerim affet beni"
Bu ses, en yakın arkadaşım Kookienindi. Küçükken yetimhaneden beri beni korur, yanımda olurdu. Hayatımın her anısında kendine bi yer edinmişti. Bu yüzden ona güveniyordum. Şu 24 yıllık hayatımın 24 yılını da beraber geçirmiştik. Birbirimize tutunarak yürümeyi öğrenmiştik. İlk söylediğim kelimede yine yanımda O vardı. Ve Yoongi ile evlenme kararı aldığımızda da o vardı. Beni uyarmıştı. Ama ısrar etmemişti. Benim mutluluğumu istiyordu çünkü. Yanıma oturdu ve bana sarıldı." Bundan sonra yanında ben varım, kimse seni üzmeyecek"
" Bundan sonra benim için kimse olmayacak Kookie, öleceğim"
" Kendini o adama teslim etme, herşeyi tersine çevirebilirsin, senin yanında olacağım"
" Ya-Yapamam Kookie, benim gücüm yok, ÇARESİZ biriyim artık"
" Sana yaptıklarını düşün, canını nasıl yaktığını, sence de intikam vakti gelmedi mi"
" Kookie, yapamam diyorum"
" Yapmak zorundasın, kendin için"
" Yapabilir miyim"
O an aklım birbirine karıştı. İntikam sözde bi kelime olsa da gerçekte büyük bi anttı." Sen kimsin de benim seni sevebileceğimi düşünüyorsun"
" Sadece bir oyuncaktın kullanıp attım seni"
" Neyi göreceğim, karşımda daha ne kadar ezik duruma düşebileceğini mi"
Düşüncelerimden sıyrılıp Kookieye döndüm.
" Yardımına ihtiyacım var"
" Burdayım, her zaman yanındayım"
" Bunu yapacağım, yapabilirim"
Bu senin yanına kalmaz Yoongi
Bi sene, sadece bi sene istiyorum
Seni alt edeceğim
Artık ben oyuncu, sen oyuncakEvet arkadaşlar yeni bi hikayeye başladım. Yb haftaya gelecek, tam bi hafta sonra. Umarım herkes mutlu olur.
Bunu da şuraya koyiyim dedim. İzleyin diye eheheee. Haftaya görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çaresiz
FanfictionAğlayarak konuşuyordum. " Ve sen Yoongi, görüceksin" " Neyi göreceğim, karşımda daha ne kadar ezik duruma düşebileceğini mi" " Kaybedeceksin Yoongi" " Göreceğiz" " Görüceksin"