Su her zaman ki gibi çok mutlu neşeli bir kız. 17 yaşında. Annesi ve erkek kardeşiyle birlikte yaşarlar. 4 sene önce babası trafik kazasında öldü.
Su hep doğrunun yanında ve haksızlı kabul etmeyen bir kız.
Hayatta mutluluğu sevdiği kadar haksızlık ve kandırılmaktan nefret eder.
Annesi ile hep tartışırlar çünkü Su'nun teyzesi ve kuzenleri ne derse annesi onu dinler.
Teyzesi yüzünden bütün akrabaları dışlar gibi gözükür.
Fakat Su zeki bir kız olduğu için hiç birşeyi görmezden gelemiyor. Kim olsa öyle olurdu fakat bazen bardak taşıyor, taşınca Su psikoljikmen çöküyor fakat kimse dd ona güvenmiyor nedeni ise inanmaktan korkak insanlar onlar olmayınca kendilerini kötü hisedeceğini sanan zavalı insanlar.
Bu hayat böyle sürmeyecğini bilen Su hep itiraz eder ama annesi hep ona hakaret eder. Sabır zor iştir o zoru yapar ama olmayınca olmuyor. Kandırılmak hiç hos ve güzel değil.
Kuzenleri de onunla yalandan yanındayken mutlu olğunu gösterirler fakat Su herşeyin farkında. Her gece yatağa girnce ağlar nedeni ise akrabaları.
Ya insanalr neden bu kdar benciller ki biraz düşünerek hareket etseler nolur.
Herkes mutluluğu haketmiyor mu Su nun suçu ne bnce yanlış ailede olması.
Kendine hep düşünür neden annesini çok kolay kandırıp ona hayat zindan olmasını.
Sonunda kızı kendine zarar verdiğini düşünmeden hareket ediyor.
Su Ercan diye bir akrabasına aşık olur fakat bunu kimseye dile getiremez fakat herkese anlatmak isterken.
Çünkü tüm güvendikleri tek tek sırtından vurdu ve bu onun aklından çıkmayan bir kabus gibi hep aklında.
Aşık olduğu çocuğu görmek için elinden gelen herşeyi yapar fakat teyzesi vd kuzenldri mani olur.
Onlar kadar bencil insan yoktur.