Sukitte Ii Na Yo

140 7 8
                                    

Helöğğ!

Şimdiki anime önerimize geçmeden önce dün aldığım bugün kesinleştirdiğim bir kararı size duyurmak istiyorum.

Dün bolca zamanım olduğunu ve bu zamanı anime izleyerek geçirebileceğimi düşündüm.Eğer yapabilirsem günde 1 anime bitirmeye çalışacaktım ve sevdiysem bu kitapta yayınlayacaktım.Bugün de bu fikri uygulamaya kesin karar verdim.Ama hani uzun bir animeyse 1 günden fazla sürebilir.Bunu da belirtmek isterim.

Bugün Sukitte ii Na Yo adlı animeyi bitirdim.Çok da hoşuma gitti.

Tür:Romantizm(Ve okul)

Konu:İki dane gencin yaşadığı aşk işte ._.

Açıklama:Evet anime ile ilgili düşüncem ''COH HOJ BİR ANİME''.Açıklamaya gelirsek...Şimdi bizim bir tane Yamato diye okulun popisi kızların sevgilisi tatlı bir karakterimiz var.Bu yaqusuklu karakterimiz okulda yanına gelip ''Gel karaokeyee gideek!Yamatooo gel birşeyler yiyeeek''diye saçma sapan Yamato ile iletişime geçmeye çalışan kız bozuntularını sallamıyo.Peki neden?Çünkü ona göre bütüün kızlar aynı.Yani çocuk ekşınlı mekşınlı bir erkek Fatma istiyor.Kıza benzemicek.Bir gün bu jojuk kankasıyla koridorda yürürken sapık ve psiko-manyah kankası merdivenden çıkan ve düz boyu etek giyen kızın yanına gidip eteğini tutuyorr.Peki kimin eteğini tutuyo?Okulun erkek Fatması kimseye güvenmeyen bir neko sever Mei nin eteğini tabii.Bizim Yamato qanqisi adına özür dilemeye kızın yanına gidiyo.Kız tabii hazır konumda o psiko-manyağa tekme atacak.Yamato da oraya tam zamanında varıyor.Öyle bir zamanlama ki tekmeyi qanqisi yerine o yiyor!Ve hikaye böyle başlii.

Önerilme derecesi:10/8 Şimdik bu animenin finali finale benzemiyor.Sanki normal bir bölümmüş gibi bitiyor.Bu yüzden 2 puan kırdım.



Anime ÖnerileriiiiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin