Alicia ' point of view
-Alli, trezeste-te! aud vocea prietenei mele.
-Hmm...mai dorm puțin...murmur eu sub pernă.
-Alicia, trezeste-te în momentul acesta! Mâine este prima zii din clasa a XII-A, azi trebuie să mergem la cumpărături sa-ti ei ce mai ai nevoie pentru mâine. Îmi spune Abby cu entuziasm.
O iubesc enorm pe Abby, este una dintre cele mai importante persoane din viața mea, e ca o soră pentru mine. Dar uneori este o pacoste.
Mă uit la ceas era ora 11:00, doamne cât de mult am putut să dorm.
-Mmm...mai stau puțin.
Aud cum Abby deschide ușa de la baie și dă drumu' la apă. Dintr-o dată ceva rece și umed cade pe mine. APA.
-Aaa! Abby, ce ai? E rece! Nu poți și tu să mă trezești normal?
-Aha, deci acum te-ai trezit?
-Ughh! tip eu și arunc cu o pernă în Abby.
Mă ridic din pat și mă îndrept spre baie. Fac un dus fierbinte, îmi iau lenjeria intima pe mine și după mă duc sa îmi aleg din dulap niște haine mai groase având în vedere că ne aflam în luna septembrie și era destul de frig.
După ce m-am îmbrăcat și m-am macheta am ieșit din cameră. Abby se învârtea ca o nebuna prin casa pentru ca nu știa în ce sa se îmbrace.
-Ally ajuta-ma! Nu știu cu ce sa mă îmbrac, spune Abby bosumflata.
-Stai calmă, găsim noi ceva.
-Off! nu știu, jur nu mai am nici-o haină.
-Ce zici de asta? i-am arătat o bluza neagră care cade pe umăr.
-Nuuu! Am purtat-o săptămână trecuta, nu îmi place! exclama Abby nervoasă.
-Hai ca îți împrumut ceva de la mine.
-Yey,mersi, mersi, mersi, ești cea mai tare, Te iubesc! Țopăie, Abby fericita și mă pupă pe obraz. Ajunsa în camera mea văd cum Abby deja mi-a devastat-o, și normal doar e Abby, o iubesc dar e așa dezordonată.
-Pot să o iau pe asta? Te rog! zice Abby făcând o față de cățeluș.
-Da, sigur.
După ce Abby s-a îmbrăcăminte și s-a machiat, am fost gata însfarsit. Pe la ora 12:30 eram în mall făcând cumpărături, normal că Abby ma târât prin toate magazinele de haine, rugandu - se de mine să îmi iau ceva.
-Nu, Abby nu vreau sa îmi mai cumpăr nimic, hai acasă.
-Ally haide, cumpără asta! E așa drăguță.
-Nu îmi pasa o ei! Zice Abby nervoasă.
-Bine, bine....pana la urma am acceptat ce era sa fac? Mereu mă convinge.
-Wow, ce fain îți stă, îmi place la nebunie!
-Ok, gata cu complimentele. spun eu amuzanta de reacția ei.
-O cumpărăm, îi spune Abby vânzătoarei.
După ce prietena mea ma plimbat încă o oră prin tot mall-ul, mi-am cumpărat: trei perechi de blugi, patru bluze și niște pantofii.
-Iubito ce faci? Îl observat pe Jak cum o i-a pe Abby în brațe și o sărută.De când Jak a apărut în viața lu' Abby, ea este mai fericita și mai bine dispusă, sincer Jak este un băiat arătos. O iubește mult și ei doi au o relație perfecta, sunt făcuți unul pentru altul.
-Bine, iubitule, tu? Spune Abby mai fericita ca niciodată.
-Eram și eu pe aici, te-am văzut.
- Hei, Alicia, tu ce faci? Mă întreabă Jak cu un zâmbet tâmpit pe fata.
-Bine, tu?
- Ehh....bine. zice Jak puțin stânjenit.
-Pai Iubito ne mai vedem. I-se adresează Jak lu' Abby.
-Ok, pa iubitule.
-Pa iubire, pa Ally.
-Deci...tu cum mai ești Ally? Mă întreabă Abby curioasa.
-Ăăă...bine, de ce? Întreb eu mai confuza ca niciodată. Uneori Abby ma derutează.
-Pai nu știu....mă gândeam!?....Pff...lasă. spune Abby nervoasă
-Ok, cum spui tu.Mă întreb ce vrea sa îmi spună, dar mai bine o las balta. Abby este cea mai ciudata și în același timp ceea mai minunat persoana pe care o cunosc, dar uneori are niște reacții și îmi pune niște întrebări ciudate. Ori cum ar fi o iubesc mult pe Abby.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sper ca va plăcut CAPITOLUL 1.
Aștept părerile voastre în comentarii
Scuzati-mi greșelile
Vă pup😘❤
CITEȘTI
Teach me to love ~[+18]~
RomanceUltimii ani, au facut-o pe Alicia West, o adolescenta rebela. A învățat că în viața tu ești singurul căruia îi pasă cu adevărat de tine. A crezut că fuga de trecut îi va aduce un viitor mai bun, dar s-a înșelat. În viața ei apare un nou...