Capitolul 3

258 9 0
                                    

      Era ora 7:00 și Alicia nu s-a trezit ca de obicei.

        - Alicia , trezește-te odată ! Țip eu la ea din camera alaturată.

         - Sunt trează . Spune ea cu cea mai calmă voce.

          -Cum așa ? Întreb eu mirată, deci ea niciodată nu se trezește așa repede , Ok deja Alicia e ciudată.

            - Pai mi-am zis ca e prima zi de școală și sã mă trezesc mai repede .

           - Aha....ok, sigur nu vrei să îl vezi pe colegul cel nou ?

           - Oh...Doamne , iar începi cu asta ?Deja m-am saturat , știe bine că nu vreau să fiu cu nimeni și sincer chiar nu mă interesează colegul cel nou.
         

        - Bine gata scuze , nu te enerva așa ! Of..nu înțeleg de ce se supără așa , era doar o glumă.

          - Nu m-am suparat, acum hai poate întârziem , nu vreau să fiu ultima.

            - Bine , hai .Chiar nu o înteleg, de ce se grabește atât ?
  
Adică până acum nu o deranja dacă întârziam , acum dintr-o dată o interesează .
  
      Am ieșit din casă și așteptam autobuzul , Abby butona telefonul și  cred că vorbește cu Jak.

          -Abby haide, autobuzul a ajuns.

          - Bine...

           - Cu cine tot vorbești acolo ?Am întrebat-o chiar dacă stiam deja.

            -Cu Jak.Spune ea fericită.

            - Știam eu.

          - Aha...bine.Chiar nu înteleg de ce mă întreabă dacă stie deja.

           -Abby haide , coboară .Zic eu atingând-o pe umăr .

          -Ok...

        Am coborât din autobuz și era să mă împiedic pentru ca eram cu ochii în telefon .O Doamne sunt așa indragostita ca nici nu vad pe unde merg.

           - Deci Alli îl vezi pe colegul cel nou ?
       Spun eu si ea se uita urât la mine.

       - Nu , nu îl văd și nici nu îmi pasă ! Îi spun eu lui Abby.

      În timp ce mergeam m-am izbit de cineva și normal ca mi-am scapat cărțile din mână.

       Când m-am uitat în sus era un baiat pe care nu l-am mai văzut prin școală și încep să cred că e colegul cel nou.

         - Scuze , îmi pare foarte rău .

        Mda...ce poate fi mai rău , mi s-a întâmplat drept mie să mă izbesc de colegul cel nou că altcumva nu se putea .

     Și pe langă asta nici nu a scos bine cinci cuvinte din gură că deja cred că e un îngânfat .

       - Nu-i nimic , stai liniștit .Încerc să par eu cât mai calmă posibil .

       -Poftim.Îmi dă el cãrțile pe care le scapasem mai devreme.

        -Mersi , pa .

        -Deci ....dragoste la prima vedere ? O întreb eu pe Alli care deja pare nervoasă.

      - Hai mai taci odată!

       - Ok , ok.

       O Doamne deci nu imi vine să cred baiatul nou e asa superb ,ce bine i-ar sta lu' Alli cu el.

Teach me to love ~[+18]~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum