-LGBTİ BİLGİ-

57 3 6
                                    


ilk önce LGBTİ açılımı lezbiyen,gay,biseksüel,trans,interseks olarak açılır.

LGBT olarak bilinen ama son zamanlarda interseks de girdi ve LGBTİ olarak açılmaya başlandı..

Genelde insanlar  bu üyeleri dışlıyor.Dinsiz diye yargılıyorlar kimseyi yargılayamazsınız.

İslamı öyle bir kullanıyorsunuz ki insanları İslamdan soğutuyorsunuz.İslam o kadar sıkan bir din değil.

Evet Kuran da şöyle bir şey var .Bilerekten kadın erkek gibi erkek kadın gibi davranmasın eğer olursa lanet onlara  ama bazılarını erkek organıyla yaratıp rahim verdik.Bazılarına kadın organıyla yaratıp rahimsiz yarattık.

İlk olarak bu translar içindi.Yani aslında bu onların seçimi değil bu onların iç güdüsel olarak karşı cinse yönelmesinin şekli bu .Zaten genel olarak kadınlar kadın olarak erkekler erkek olarak yaratıldıkları için kadın gibi olmak yada erkek gibi olmak istemezler bu doğadan gelir.Yani transların seçimi değil.

2. olarak bir Lut kavmi saçmalığı .

Neymiş Allah helak etmiş .Evet ben kuranıma saygılıyım ama kuran 'ı yanlış yere çevirmeyin burada ki saçmalık o ayettin değil sizin beyninizin anlamayıp değiştirme olayı.

İlk önce gayler ,lezbiyenler,biseksuellerle ilişkiye giren bir kavim var.Zina yapıyorlar ve herkes herkesin karısıyla  evli ama başka adamlara da veriyor yani zina yapıyor .Kuran bundan bahsediyor ve ayrıca onların helak olmasının başka sebebi ise hayvanlara tecavüz  etmeleri.

ANLAYACAĞINIZ DİN BUNA KARŞI DEĞİL.SADECE DİNİ KULLANAN MAL İNSANLAR VAR.BİZİM DİNİMİZ HERKESE SAYGI DUYMAYI EMRETMİŞTİR.DİNİMİZİ KÖTÜ GÖSTERMEYİN.

Şu var ki Allah şöyle buyuruyor.Erkek olupta kız gibi hiseder ama rahim vermemişimdir evet kız olupta erkek gibi hissede bilir ama onu da testis vermemişimdir.Bu da onların imtihanıdır.Bu duyguyu yenmeye çalışırsa cennette herkesin önüne geçer.Bu ayet ise küçükken kızlardan hoşlanıp bir müddet sonra bu duyguları hisseden kardeşlerimizde yenemezseniz de müslüman sayılmaz ve ebediyen cehenneme gitmezsiniz.


Sizi seviyorum:** bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle



LGBT(İ)Where stories live. Discover now