Del 1

87 3 0
                                    

(Torsdag kl.07:30)(Ellies pov)
Jag vaknade av mitt irriterande alarm. Jag reste mig upp från min sköna mjuka säng. Sen gick till min garderob och valde vad jag skulle ha på mig idag. Det blev ett par vita jeans med håll i knäna och min Marcus och Martinus hoddie!❤

Efter jag hade bytt om så gick jag till mitt smink bord och sminkade mig. Det blev en väldigt enkel sminkning. Jag hade precis blivit klar med mitt smink när jag fick ett sms från Julia.
                    
                      ~SMSEN~

Julia: När ska vi möttas idag?

Jag: Eftersom vi börjar kl.08:15 så kan vi möttas kl.08:00?

Julia: Aaa det blir bra!😊

Jag: Ok! Ses snart!😊😛

~kl.07.47~ (Fortfarande Ellies pov

Jag hade precis ätit en macka med smör och ost pecis drukigt min apelsinjuice. Det var jätte gott!När jag tittade hur mycket klockan var så stod det 07:50 så jag gick till hallen och tog på mig mina vita adidas skor ock min vita bomber jacka.Jag tittade mig själv i spengeln en sista gång innan jag gick till julias hus.

*

När jag kom fram till Julias vakra vin röda hus så knackade jag på dörren. Dörren öppnades ochSå fort jag så Julia så kramde jag henne så hårt så hon nästan inte kunde andas.

(Julias pov)

Aså Ellie kramde mig så hårt så att jag nästa höll på att svimma!😵 Jag frågade Ellie om hon hade köpt biljetter till Marcus och Martinus konserten i globen men svarade att hennes mamma inte kunde få tag på några biljetter så hon skulle inte gå. Jag-Men du va inte så ledsen över det du kan få gå med mig min mamma ska ändå inte med och vi har 2 biljetter. Hon tittade på som om jag skulle skojat.
E-menar du verkligen det
Jag-Ja,jag skulle inte direkt ljuga för min bästa kompis.
E-OMG!!!!😍😍 JAG ÄLSKAR DIG!!!❤😻
Hon skrek så högt att jag nästa blev döv.
E- Vad är det för biljetter?!

Jag-Du får inte svimma nu men vi har meet and greet biljetter.

(Nästa del kommer imorgon,hoppas ni gillar den här delen)

Från fan till...Where stories live. Discover now