Παρασκευή βράδυ και όπως συνήθως θα βγω στο πιο διάσημο κλαμπ της περιοχής. Μόλις βγήκα από το ζεστό μπάνιο μου και ώρα να βρω τι θα βάλω. Μετά από λίγη ώρα επιλέγω να φορέσω ένα μπλε στενό φόρεμα μέχρι λίγο πιο κάτω από το πωπο, το οποίο έχει όλη την πλάτη εξω, θα το συνδυάσω με τις μπεζ πλατφόρμες μου. Αφού τα αφήσω στο κρεβάτι πιάνω τα μαυρα μου εσώρουχα και ντύνομαι. Βαφομαι έντονα καθώς δεν θα φαίνεται τόσο μέσα στο κλαμπ απο τα φώτα. Ισιωνω τα σγουρά μαλλιά μου και βάζω τα τακούνια μου για να φαίνομαι ψηλότερη. Δεν φταίω που η μαμα μου με έκανε 1,60.
Μπαίνω μέσα στο κλαμπ και όπως συνήθως όλα τα αντρικά βλέμματα πέφτουν πάνω μου. Πάω στο μπαρ κι παραγγέλνω δύο βότκες πορτοκάλι. Την πρώτη την πίνω μονορούφι για να στανιαρω ενώ την δεύτερη την παίρνω κι αρχιζω να περιπλανιέμαι στο χώρο μήπως βρω κάνα γνωστό ή κανέναν ομορφούλη να χορέψω. Και που ξέρει κανείς που θα καταλήξουμε.
*ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΌ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ ΚΑΙ ΆΣΧΗΜΟ ΛΕΞΙΛΌΓΙΟ , διαβάστε με δική σας ευθύνη*
Οποισδηποτε γνωστός μου που τύχει να το δει ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΆΣΕΙΣ ΦΊΛΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ .Αφού έχω χορέψει αρκετή ώρα με το Στέφανο νομίζω το λένε, έχω αρχίσει να ανάβω. Το ίδιο και αυτός αν κρίνω από τις κινήσεις του. Εφόσον με έχει κολλήσει πάνω του με την πλάτη. Γυρνάω και του ψιθυρίζω να πάμε στην τουαλέτα και αφού νευει με ακολουθεί.
Με σπρώχνει μέσα σε μια τουαλέτα κι αρχίζει να με φιλάει λαίμαργα καθώς χουντώνει όπου μπορεί. Μετά από λίγα λεπτά όλα τα ρούχα έχουν εξαφανιστεί σκύβω και παίρνω το μόριο του στα χέρια μου και εφόσον είμαι σίγουρη ότι είναι τέρμα καυλωμένο και υγρό σκύβω μπροστά του και μπαίνει μέσα μου με δύναμη.
Συνεχίζει έτσι και τελειώνω πριν από αυτόν σηκώνομαι ντύνομαι και βγαίνω έξω χωρίς να δώσω περαιτέρω σημασία.Καθώς φτιαχνω το μακιγιαζ μου στο καθρέφτη βγαίνει και αυτός κι έρχεται από πίσω μου και με αγκαλιάζει. Ίου. Ναι μπορεί πριν λίγο να πηδηχτηκα μαζί του αλλά ήταν απλά για την καυλα μου.
Τον σπρώχνω από πάνω μου και του λέω φύγε από εδω.- Τι λες μωρή; Ευχαριστηθηκες καλά καλά εσύ και εμένα έτσι οχι! Είπε καθώς μου είχε σηκώσει το φόρεμα κι είχε ξεκουμπωσει το παντελόνι του.
Μπήκε άγρια μέσα μου και αρχίζε να κουνιέται γρήγορα καθώς μου χτύπαγε το κωλο με το ένα χέρι και με το άλλο του χέρι μου τράβαγε τα μαλλιά. Μετά απο λίγα λεπτά τελείωσε στο προφυλακτικό βγήκε από μέσα μου κι έφυγε .
Δεν με χάλασε ιδιαίτερα άλλος ένας οργασμος για μένα. Κατέβασα το φόρεμα μου έφτιαξα ξανά το μακιγιάζ μου και βγήκα έξω. Κοίταξα την ώρα είχε πάει τέσσερις το πρωί. Ώρα να φύγω.
Γύρισα σπίτι έβαλα πιτζάμες, δηλαδή απλά έβγαλα τα ρούχα μου και έμεινα με τα εσώρουχα και έπεσα για ύπνο.
Το πρωί ξύπνησα κατά τις 2. Καλά μεσημέρι ήταν αλλά ποιος νοιάζεται. Πήγα και έκανα ένα ντουζ να φύγουν τυχόν υγρά από χθες. Βγήκα ντύθηκα απλά και κατέβηκα για πρωινό. Βρήκα ένα χαρτάκι από την μάνα μου που έλεγε:
"Έτυχε κάτι σοβαρό και έπρεπε να πάω στο νοσοκομείο πάλι, έχω αφήσει λεφτά στο συρτάρι και ότι χρειαστείς μην διστάσεις να με πάρεις.
Μαμα"
Πρωτότυπο. Κάθε Σάββατο το ίδιο πράγμα. Βρήκα κάτι τσουρεκακια άρχισα να τα τρώω καθώς έκανα scroll στο ΙΝΣΤΑΓΚΡΑΜ και κοίταζα τα μηνύματα μου στο μεσεντζερ.
Ξέρω ξέρω είναι βαρετό πολύ. Αλλά είναι πρώτο κεφάλαιο και κάπως πρέπει να μπείτε στο κλίμα και εσείς. Φιλάκια στο επόμενο κεφάλαιο όπου θα έρθει εφόσον γράψω κάποια ακόμα. Δηλαδή θα δημοσιευτεί εφόσον έχω γράψει αλλά δύο τουλάχιστον για να υπάρχει κάποια ροή . Ελπίζω να ανεβάζω κάθε μέρα και αν όχι πάρα μέρα.
Αυταααα Φιλάκια πολλααα και θα τα πούμε λογικά σε δύο μέρες που θα έχω γράψει τουλάχιστον αλλά δύο κεφάλαια. Έχω έμπνευση.
YOU ARE READING
Trying to be a nerd
Teen FictionΤι γίνεται όταν μαθαίνεις ότι όλο το σχολείο σε αποκαλεί πουτανα κι τσούλα; Όταν μαθαίνεις ότι κάνεις δεν σε συμπαθεί πραγματικά και ότι όλη η ζωή σου είναι ένα ψέμα; Το χειρότερο όμως, τι γίνεται όταν τα μαθαίνεις όλα αυτά από το σπασικλακι του σχ...