Επιτέλους Παρασκευή. Γειιιι . Σήμερα θα βγούμε. Έστειλα μήνυμα στα κορίτσια την Μαρία και την Σία για να βγούμε και μου απάντησαν ότι έχουν κανονίσει. Καλά δεν με νοιάζει θα πάω μόνη μου σιγά.
{..}
Έβαλα λίγο από το άρωμα μου και ήμουν έτοιμη. Είχα βάλει ένα τζιν σορτσακι και ένα κοντό μαύρο μπλουζάκι με τις εξίσου μαύρες φοβερές γόβες μου. Είχα κάνει ένα ελαφρύ μακιγιάζ και είχα ισιωσει τα μαλλιά μου .
Βγήκα έξω όπου με περιμενε ένα ταξι που είχα καλέσει νωρίτερα. Μπήκα μέσα και του είπα την διεύθυνση του καινούργιου κλαμπ που άνοιξε στην άλλη πλευρά της πόλης. Κάθισα αναπαυτικά μιας και η απόσταση είναι τουλάχιστον μισή ώρα με τρία τέταρτα.
Πρόσεξα καλύτερα τον οδηγό. Ήταν ο οδηγός από τότε που είχα πάει στον Νίκο. Με κοίταγε με πονηρό ύφος αλλά δεν είχα όρεξη όποτε απλά κάθησα καλύτερα στην θέση μου πίσω από τον συνοδηγό, έβαλα το ένα πόδι πάνω από το άλλο (αν βγάζει νοημα) και κοίταξα έξω από το παράθυρο.
Ο τύπος το πήρε το μήνυμα και η διαδρομή συνεχίστηκε έτσι. Με εμένα να κοιτάω έξω από το παράθυρο και αυτόν να κοιτάει το δρόμο.
Έξω από το κλαμπ επικρατούσε πανικός ευτυχώς που ήξερα τον πορτιέρη. Γνωριζόμαστε από παλιά. Είχε παιχτεί κάτι μεταξύ μας αλλά δεν του σηκώθηκε. Έφταιγε το ποτό είπε. Τέλος πάντων.
Μπήκα μέσα και πήγα κατευθείαν στην μπάρα. Παράγγειλα το ποτό μου και επεξεργάστηκα τον χώρο. Χμμμ. Ωραία παιδιά έχει εδώ σήμερα. Θα περάσουμε καλά.
{..}
Έχω χορέψει με παραπάνω από 4 διαφορετικούς τύπους και με τους 2 από αυτούς δεν μείναμε μόνο στο χορό.
Παυλοοο παω λίγο να κάτσω γιατί πόνεσαν τα πόδια μου είπα στο τύπο που χορεύω τώρα.
Εντάξει μωρό αλλά σε λίγο θα έρθω να σε πάρω.
Και έφυγα. Πήγα και κάθισα στο σκαμπό μου στην μπάρα και παράγγειλα άλλο ένα ποτό. Επεξεργάστηκα τον χώρο ξανά.
Καλέ αυτός απέναντι είναι ο Στέφανος. Εμένα κοιτάει καλέ έτσι;
Αυτός με κοιτάει λες και είναι ταύρος και εγώ το κόκκινο πανί. Αχ Στεφανουκο δεν θα τα πάμε καλά.Πήρα το ποτό μου στα χέρια μου και αφού το σήκωσα προς το μέρος του χαμογελοντας ήπια μια γουλιά κοιτώντας στον στα μάτια.
Νευρίασε περισσότερο και οι φλέβες στον λαιμό του μπορώ να πω ότι πετάχτηκαν. Βασικά δεν είμαι σίγουρη. Η απόσταση είναι αρκετά μεγάλη και ο φωτισμός δεν βοηθά.
Σηκώθηκα πάνω και πήγα στην πίστα και ο Παύλος από πριν δεν άργησε να έρθει. Αφού χορέψαμε με τράβηξε προς τις τουαλέτες και αφού κάναμε ότι κάναμε που μπορώ να πω ότι με άφησε πολύ ικανοποιημένη.
Βγήκα έξω από τις τουαλέτες και μέχρι να φτάσω στην μπάρα με έπιασε μια ζαλάδα . Ένιωθα ότι θα κάνω εμετό από λεπτό σε λεπτό.
Πηγα όσο πιο γρήγορα μου επέτρεπαν οι γόβες μου στην μπάρα, πήρα τα πράγματα μου και βγήκα έξω.
Ο καθαρός αέρας με χτύπησε και με έκανε να συνέλθω. Έβαλα το δερμάτινο μου και περίμενα μήπως περάσει κάνα ταξί.
Χευυυ.
Δεν το περιμένατε; βασικά δεν το περίμενες μοναδική μου αναγνώστρια.
Εσύ Αγγελική δεν πιάνεσαι. Εσένα θα σε αναγκαζα να την διαβάσεις και ας μην ήθελες.
Το σημερινό κεφάλαιο είναι αφιερωμένο σε σένα γιατί είσαι η καλυτεροτερη καθηγήτρια ιστορίας τελευταίας στιγμής.Αυτά. Θα ανεβάσω μάλλον και το Σαββατοκύριακο αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα.
Φιλακιαααα
YOU ARE READING
Trying to be a nerd
Teen FictionΤι γίνεται όταν μαθαίνεις ότι όλο το σχολείο σε αποκαλεί πουτανα κι τσούλα; Όταν μαθαίνεις ότι κάνεις δεν σε συμπαθεί πραγματικά και ότι όλη η ζωή σου είναι ένα ψέμα; Το χειρότερο όμως, τι γίνεται όταν τα μαθαίνεις όλα αυτά από το σπασικλακι του σχ...