Párty

38 2 0
                                    

"Cŕŕŕn,cŕŕŕn"zobudil ma ráno v štvrtok o 6-tej budík.V hlave som si pomyslela , že už len mesiac a budem môcť vypnúť budík .Bude konečne koniec školského roka.

Aspoň nebudem musieť každé ráno vstávať.

Išla som nakŕmiť Miu a pohladkať ju.Obliekla som sa a znovu si na chvíľu ľahla do postele."Musím vstávať" povedala som si potichu. Vstala som z postele a išla som dole , kde som videla nákup.

V duchu som si povedala: " asi mama nakúpila keď išla domov z nočnej" .

Pozrela som sa do spálne ,kde ležala mama s otcom.Zobrala som si moje obľúbené - gumových mackov a croissant.Aspoň nebudem v škole hladná.Dala som si to do tašky a išla som sa očesať.Urobila som si drdol .Potom som si išla umyť zuby.Keď som si ich doumývala , akurát som počula buchnutie autových dverí.

"Martin prišiel" pomyslela som si radostne.

Prišiel za mnou dali sme si bozk

Prišiel za mnou dali sme si bozk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

a on si sadol. Ja som zbehla ešte do izby pre mikinu a mohli sme vyraziť. Zaviezol ma pred školu , dal mi ešte 1 bozk a odišiel.Tam ma čakala Laura. Pozdravila som sa s ňou a išli sme dovnútra.Akurát zazvonilo.

" Prišli sme presne " povedala som normálnym hlasom Laure.

"To hej " odpovedala mi a usmiala sa na mňa.Išli sme do triedy a vybrali si veci z tašky .Hneď ako sme si sadli na miesta , prišla učiteľka.
############################
Po Skončení vyučovania..
############################
Prišiel pre mňa Martin a ja som si sadla do auta.Pozdravil ma a dal mi bozk a za ním ďalší.Laura si sadla dozadu.Vysadili sme ju pred jej domom a zamávali sme jej.

Pred našim domom sme vystúpili a išli dovnútra.

Pozdravili sme mamu s otcom a išli do izby.Dali sme si tam nejakých 5 bozkov a ľahli si do postele.Po nejakých 5-tich minútach sme obidvaja od únavy zaspali.Zobudili sme sa o nejakej 18:00 a mama nás čakala s večerou.Najedli sme sa a Martinovi náhle zavolala jeho mama.Vybavil to a musel ísť domov."Budeš mi chýbať "objala som ho a dala som mu 10 sekundový bozk a odišiel.
############################
              V piatok
############################
Ráno ma zobudil zase budík.
Zase bolo to isté.

Keď som si umývala zuby , zavolala mi Laura , či ju nezoberieme do školy , lebo jej mama dnes nejde do roboty.Povedala som , že v pohode ju zoberieme , ale nech nás za 5 minút čaká dole.

Prišiel Martin dala som mu bozk a išla si pre mikinu.Keď sme nastupovali do auta , povedala som mu , nech zbehne prosím aj pre Lauru.Keď sme boli kúsok od školy , povedal mi , že keď prídem domov, nech si nachystám nejaké oblečenie.

Pôjdeme na párty.Súhlasila som.Laura sa len prosebne  pozrela na mňa : " Prosím zoberiete aj mňa ? Ja sa doma nudím "vzdychla si.

Pozreli sme sa s Martinom na seba a obidvaja sme na ňu pozreli a zakývali sme hlavami, že áno. Vystúpili sme , načiahla som sa za ním a dala mu bozk.Keď sme prišli do triedy , za nami šla hneď učiteľka . Laura nás chvíľu zdržala.

Prišla som domov s Martinom a v mysli som premýšľala , čo si večer oblečiem.

Ani som mamu s otcom nepozdravila.Mama sa na mňa zahľadela a pozdravila.Ja som sa na ňu pozrela a pozdravila.

V mysli " Jáj už sme doma "

.Máme som oznámila , že večer s Martinom a Laurou pôjdem von.Ona len prikývla a išla si sadnúť na gauč , že ide pozerať televíziu.V duchu som sa zasmiala a potiahla som Martina do izby. Ako sme vošli , pozrela som sa na hodiny na stolíku . Ukazovalo : 14:24 .

Ešte 5 hodín a pôjdeme na párty. Pozrela som sa do skrine a Martin si zatiaľ sadol na posteľ.

Martin sa na ne pozrel a len prikývol

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Martin sa na ne pozrel a len prikývol.Tie sa mu najviac páčia so všetkých , pomyslela som si a v duchu si prikývla.

Potom som si to dala na stolík , aby som na to nezabudla.Potom sme vyšli von a išla som sa previezť na Mii. Striedali sme sa s Martinom. Vošli sme dovnútra a išli sme do izby. Na hodinách ukazovalo: 18:13.Fúha, dosť dlho sme jazdili.Potom sme sa išli najesť .Keď sme dojedli , išla som sa obliecť . Obliekla som si tie šaty ,k tomu som si nechala drdol a biele obyčajne topánky. Išli sme k nemu a obliekol sa on. Hodilo sa mu to.

Mal čisto čierne tričko a celkom pohodlné rifle.

Išli sme pre Lauru a tá mala na sebe

Pozdravili sme ju , ona nás a vyrazili sme do mesta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pozdravili sme ju , ona nás a vyrazili sme do mesta.Pozrela som sa na hodiny v aute , kde ukazovalo 19:57.

"Akurát " pomyslela som si .

Na párty bola zábava , no o nejakej 1-nej sme šli domov .Už som bola unavená.Odišli sme z párty , Lauru vysadili pred jej domom a išla som sa doma osprchovať .Martin po chvíli prišiel ku mne do sprchy.Milovali sme sa a išli do postele.

Dievča z dedinyWhere stories live. Discover now