"Bayanlar ve baylar uzun zamandır beklenen Ben Bilmen Eşim Bilir BAŞ.LI.YOOOĞĞĞĞRRRRRR!!!!!!" Stüdyo alkış tufanı içinde kaldı. Kıyafetleri üstüne cuk oturan adam -ki olağanüstü şekilde yakışıklı (!) öne çıktı elinde sıkıca tuttuğu kartları yelpaze niyetine salladı enerjik hareketle kameranın önüne geçti
"Evet yeni sunucu olarak sizi olabildiğince eğlendirecek kişi olan ben Neah D. Cambell hepinizi saygıyla selamlıyorum!!" Stüdyoda ikici alkış tufanı yeri sarsacak cinstendi herkes heycandan kıpır kıpırdı. Neah düz siyah takım elbisenin içinde muhteşem durduğunu bilerek kameralara en can alıcı gülüşlerini sergiledi.
"Evet herkes nasıl bakalım okulların kapanması ve tatilin başlaması harika değil mi? Sizlere ufak bir süpriz yaparak yeni sezonun ilk bölümünde sadece ilk bölüme özel yarışmacılarımızı değiştirdik. Bu yarışmacılar evli değil! Sayın seyirciler dikkatli dinleyin... Yarışmacılarımız SEVGİLİLER!!!! Bakalım nasıl bir yarış olacak alkış eşliğinde hep birlikte görelim."
****
"İlk çiftimiz Teru ve Lavi! Hoş geldiniz." diyerek cümlesini bitirdi. Uzun kestane renkli genç kız donuk bakışlarla stüdyoyu süzdü en son Neaha bakınca genç adam tedirgince gülümsedi.
"Ben Teru buda Lavi onun zoruyla burdayım."
"Teru~"
"(=-=)"
"Ö-öyle bakınca korkunç oluyorsun!" (QwQ) sevgilisi olan genç adam uzun boylu kızıl saçlı ve yeşil gözlüydü heycanlı çocuk tavırları izleyicileri güldürdü 'Yakışıklı.' diye düşündü Neah kısa sürede izleyenlerin sempatisini kazanacağını şimdiden emindi. Durumun farkına varan tek kişide değildi Teru delici bakışlarını seyircilere yöneltmiş adeta -bu çocuğu sahipsiz sanmayın o benim (!)- diyordu.
"Şu tartışmalarada bakın ne kadar tatlı~ sizi yerinize alalım ve sıradaki çiftimiz Maya ve Suga!!!!" patlayan ani alkışlar ile bu sefer siyah saçları beline kadar varan yeşil gözlü çok güzel bir kız geldi heycanlandığından olsa gerek hafif tombik yanakları al al olmuştu yanında elini tutan uzun boylu gümüş renk saçları ve 30 km öteden sporcu olduğunu bas bas bağıran fiziği onu daha yakışıklı yapıyordu. 'eh benim kadar olamaz.' Nea iç sesine katılarak kartta yazılanları okudu.
"Ooo Suga takımın Japonya voleybol turnuvasını birincilikle kazanmış. Tebrik ederim." İzleyicilerin alkışları ile Suga daha da gülümseyerek Mayanın elini tuttu
"Saolun zorlu maçtı neyseki beni destekleyen sevgilimin varlığı hep yanımda oldu.
" Kız kollarını birleştirip hafifçe surat astı"Sugayı fazla övmeyin şımarıyo."
Seyirciler dişsiz sırıtmayla Sugayı süzdüler. Neah çifte yaklaştığında ter, şampuan ve Mayadan yayılan hafif çiçeksi kokuyu aldı yaşıtları gibi parfüm banyosu yapmamış -ki stüdyoyu işgal eden yoğun kokunun arasında onunkini son derece hoş karşılamıştı.
"Peki küçük hanım kendinizi tanıtır mısınız?"
"Ben Maya- ashxhshhzshjabzhsbvxbdbnzhshımmm!!!" Bir el Mayanın ağzını pat diye kapatınca seyirciler arasından uğultular yükseldi. Suga Mayanın boyuna ulaşmak için baya eğilmek zorunda kalsada kulağına doğru
"Sadece ismini bilsinler yeter." diye fısıldadı tabi mikrafon açık olduğundan ses tüm stüdyoda duyuldu ıslık çalanlar ve alkışlayanlar arasında Neah öksürerek elindeki kartlara bakındı.
"Suga... Bir daha sözümü kesersen senpaimin hortumları adına gebertirim seni!" Maya sondaki kelimeye vurgu yaparak kendilerine ayrılmış yere ilerledi yanakları itfaiye arabası rengine dönüşmüştü. Neah hönkürerek gülme isteğini zorla bastırdı lakin elit ve saygın kişiliği ayaklar altına alınırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Bilmem Eşim Bilir
Short StoryLove story' nin bölümü olması için kurgulanmış olsada tek bölüme hayatta sığdıramazdım isminden konusu belli zaten XD kitabı bölümü yazacağım arakadaşıma adıyorum. Maya bu kitap senin için ve en çok sana çektiricem!! >w<