"Lucyyyy! Poď mi pomôcť s tou krabicou prosím!" Zakričala som na Lucy z dola.
"Už ideeem!" Zakričala naspäť a prišla mi pomôcť.
"Musím povedať že je to tu fakt veľké." Hovorila som Lucy keď sme išli po schodoch a obzerala si náš nový dom.Aby som Vám upresnila čo sa za tie
2 roky stalo..
Lucy a ja máme 16 a povedali sme si
že by sme si mohli kúpiť nejaký spoločný dom.
A to v Californii.
Prečo práve sem? Preto lebo tu máme najviac meetingov a vystúpení..
Povedali sme si že nebudeme lietať hore-dole a kúpime si tu nejakú "skromnejšiu" vilu.. Keďže si to teraz môžeme dovoliť..
Čo sa týka Huntera a Jacoba.. Jacob je momentálne na Tour v Austrálii a vráti sa až za 3 týždne. Hunter je momentálne u rodiny a o tomto sťahovaní samozrejme vedia. Takže Jacob neprileti do Virginie, ale rovno sem.
Pretože toto je náš nový domov.
BTW: Hunter už má 18 a Jacob 17.
Za tie 2 roky sa toho stalo veľa,
aj to že nám stúpla o dosť sláva a hlavne Jacobovy.
A momentálne sa pozajtra Lucy a Hunter chystajú do toho dlho plánovaného Paríža, no stále to odkladali a konečne sa k tomu dokopali.
Okej toto je zatiaľ všetko..."Lucy? A Hunter už priletí zajtra ne?" Spýtala som sa jej ako sme si tak vybaľovali nejaké veci.
"No ja za nim zajtra letím do Virginie a odtiaľ pôjdeme pozajtra do Paríža.. A inak vieš že tu budeš sama týždeň a tri dni že?"
"Čo?! Ja som si myslela že idete iba na víkend alebo tak.. To tu mám byť akože sama a zariaďovať to tu sama? No diky."
"Veď zajtra ti pomôžem.. Som tu do šiestej večer a to určite niečo stihneme."
"No ok.."*Zajtrajšok*
Dneska už len dokončujeme nejaké tie dekorácie domu a bude hotovo. Momentálne s Lucy ukladáme veci do kuchyne. A to je posledná vec. V noci sme moc nespali pretože sme boli do 2:00 am hore aby sme to tu dozariaďovali. Dneska už sú to len posledné úpravy a samozrejme sa tu ešte časom niečo musí dorobiť.
Malá ukážka domu👇🏻(Izba Lucy)
(Moja izba)
O hodinku neskôr bolo konečne všetko hotové a my sme si oddýchli na gauči.
Lucy už o pól hodinu musí vyraziť na letisko.. Takže tu už potom budem sama.. Pomohla som Lucy si zbaliť ešte nejaké veci a išla som ju odprevadiť na letisko.
"Tak sa maj.. A dávajte si pozor." Povedala som jej a objala som ju.
"Neboj. Pa." Povedala a odišla.
Ja som sa vrátila späť do nášho domu a vychutnávala som si tú novotu.
Zrazu mi začal zvoniť mobil a keď som sa pozrela kto mi volá, bol to Jacob.
"Jacob?" Povedala som do telefónu a.....---------------------------------------------------
Okej na dnes všetko ❤ toto bol len taký menší úvod na začiatok druhého dielu.
Zostáva mi už len povedať..
"Vitajte v pokračovaní I kill you, because I love you PART 2!"😘A chcela by som ešte pogratulovať FATGIIRLL k jej narodeninám 😁❤
Všetko najlepšie k narodeninám a táto časť je venovaná tebe💙