"Zlato? Čo budeme robiť?" Spýtal sa ma Jacob a chytil ma zozadu okolo pása. No ja som vedela dobre o čo mu zasa ide..
"Ehmmm.. Ideme si pozrieť nejaký film?" Navrhla som.
"No.. hej...." Povedal sklesnutým hlasom Jacob a sadol si na posteľ. Tvárila som sa že idem pre MacBook, no v polke cesty som sa otočila a skočila som na Jacoba.
"Čau." Pozdravila som ho a zasmiala som sa.
"No ahoj." Povedal Jacob a tiež sa zasmial.
"No čo ako sa máš?" Spýtala som sa ho.
"Hmm fajn.. ale lepšie by som sa mal keby som bol v trošku inej polohe." Povedal s úsmevom a prevrátil ma pod seba.
"Ľúbim ťa." Povedal Jacob.
"Ja ešte viacej."
"Nahhh." Nesúhlasil a začal ma bozkávať na krku a mne sa rozjasnil úsmev sa tvári až som sa začala červenať. Ja som sa naklonila a pošepkala som mu do ucha "Si hrozne cute."
"Ty ešte viacej." Povedal a dal mi normálnu pusu a zdvihol sa z postele.
"Kam ideš?" Spýtala som sa ho.
"Idem do sprchy." Mrkol na mňa a odišiel do kúpeľne.
Keď asi po 15 minútach vyšiel tak si ľahol späť ku mne a dal mi pusu. Postavila som sa z postele a zobrala som si Jacobove tričko ktoré mi požičal ako pyžamo a spodné prádlo.
"Kam ideš?" Spýtal sa Jacob.
"No do sprchy." Povedala som a mrkla som naňho.
Keď som bola konečne osprchovana tak som si išla umyť zuby no a hneď nato mi vošiel Jacob do kúpeľne.
"Šo chšeš?" Spýtala som sa ho s plnou pusou peny.
"No niš. Iba teba." Zasmial sa a začal ma imitovať.
"Prestaň." Povedala som urazene a vyplácala som si pusu.
Podišiel ku mne a začal ma štekliť. Ja som mu začala utekať no ja som samozrejme tá ktorá má šťastie a nevšimla som si že je predomnou ešte stena tak som samozrejme do nej narazila.. hlavou... však prečo ne😄. Jacob sa v tom momente začal hrozne smiať a ja som nevedela že či mi je skôr do plaču od tej bolesti alebo do smiechu od mojej sprostosti. No moja hlava sa zrejme rozhodla pre oboje. Začala som sa hrozne smiať a plakať zároveň. Bola som ako 8 ročná.
"Aaaalee nooo. Poď ku mne ty moje trdlo sprostučké." Podal mi ruku Jacob aby som sa zdvihla zo zeme a objal ma. No stále sa smial.
Ja som mu buchla päsťou do hrude.
"Ale bolelo to!" Povedala som. No nevydržala som byť dlho vážna a hneď nato som sa začala znovu smiať.
Potom sme si s Jacobom povedali že si teda už pôjdeme pozrieť nejaký ten film a spať.*Ráno*
*Pohľad Lucy*"Dobré raaaaanooo!" Kričala som Hunterovy do ucha a on sa tak zľakol že hneď spadol z postele. Ja som sa začala nehorázne smiať a neskôr mi ho prišlo ľúto tak som mu podala ruku aby sa postavil.
"Hahahah moc vtipne." Povedal ironicky Hunter a prehrabal si svoje strapaté vlasy. Dala som mu pusu na líčko, usmiala som sa naňho a išla som do kúpeľne.
Keď som si tak umývala zuby tak som započula divné hlasité zvuky z našej izby. Rýchlo som tam bežala aj s kefkou v ústach a potom uvidela Huntera ktorý bol za záclonou, držal v rukách papuču a kričal.
"Čo sa deje? Si ok?" Spýtala som sa ho s podvihnutím obočím.
"Tam je p-pavúk!" Kričal a ukazoval na stenu nad posteľou. Ja som sa len zasmiala a kukla som sa na toho "veeeľmi obrovského" pavúčika. Prekrútila som očami a vytrhla som Hunterovy papuču z rúk a zabila som pavúka.
"Si v bezpečí." Povedala so smiechom. Konečne mám niečo s čím sa mu môžem vysmievať 😂.
"Hahaha.. ty nemáš fóbiu z pavúkov." Povedal a urazene sa začal obliekať.
"Aaale ty môj malý pavúčik chudáčik.." Roztrapatila som mu rukou vlasy a dala som mu pusu na líčko.
Keď sme boli hotový rozhodli sme sa ísť s Hunterom na obed aj s Dominicou a Jacobom.
Obed s nimi bol fajn až nato že sme na dovolenke a stále sa okolo nás motá veľa fanúšikov.. Ale tak.. Je to naša práca. Počas obeda sme povedali chalanom aby mňa a Dominicu odfotili aby sme niečo mohli dať na Instagram. Dali sme hocijaké crazy pózy.😝❤(média👆🏼)
Keď sme sa už chystali odísť z reštaurácie tak sme zazreli ako k nám idú dve baby. Obe mali hnedé vlasy a musím uznať že boli fakt pekne, no nepáčilo sa mi ako na nich Jacob a Hunter pokukoval a Dominicu to štvalo určite tiež ako som mohla vydedukovať z jej výrazu.
"Čautee.. Môžeme sa s vami prosím odfotiť?" Spýtali sa nás.
"Jasne môžete." Povedala Dominica.
"Teba sa nepýtam.. Mala som na mysli Huntera a Jacoba." Povedala drzo jedna z nich. Dominica nato nejako nereagovala.
"No tak môžem prvé s tebou Jacob?" Spýtalo sa dievča s až podozrivo peknými zelenými očami. Jacob jej len prikyvol. Odfotili sa a potom bol na rade Hunter. Toho si to dievča skenovalo až od hlavy po päty.
Odfotili sa a ja už som chcela odísť no tie dievčatá sa zrejme nikam nechystali.
"Môžeme sa ti prehrábnut vo vlasoch?" Spýtali sa s islričkami v očiach. No tu uz sa to stupňovalo a ja som vedela že musím zakročiť.
"No nie? To sú naše objekty. Dovi dopo a prajem pekný deň." Povedala som dievčatám a oboch som chytila za trička a ťahala som ich s Dominicou preč. Išli sme sa poprechádzať a chalani boli viac tak popredu.
"Deje sa niečo?" Spýtala som sa Dominici.
"Nie len.. Videla si ako sa to dievča s tými celkom fakt peknými zelenými očami pozeralo na Jacoba? Bojím sa že takto mi ho nejaká preberie." Povedala ustarostene Dominica.
"Aaale neboj sa. Jacob ťa miluje a nikdy by ťa nenahradil." Upokojovala som ju.
"Ak jej ten sopliak zlomí srdce, tak ja zlomím jeho! Slávny či neslávny, kamarát či nekamarát ale mojej BFF, no skoro sestre nebude ubližovať!" Povedala som si v hlave.*Pohľad Dominici*
"Počúvaj Dominica.. Hunter mi spomínal niečo že sa mu sťažoval Jacob že ho stále odmietaš." Povedala Lucy a ja som pozdvihla jedno obočie.
"To je až tak zúfalý že sme ešte ne... no to.." Povedala som po tichšie.
"No zrejme hej." Povedala Lucy.
"Čo mám robiť?" Spýtala som sa jej.
"No.. asi by si to mala skúsiť.. Ver mi že to nieje až také na škodu.. A vek už máš.." Povedala mi Lucy a ja som zostala prekvapená.
"Počkať takže.. Vy ste to už..? Ako to?" Vyvalila som oči a začala som sa smiať.
"Uhmmm... Nooo.... Možno?" Začala sa červenať Lucy.
"Omg... U teba znamená "možno" áno!!" Začala som sa smiať.
"No dobre hej.. fajn.. áno." Priznala sa.
Obe sme sa začali dosť smiať a ani neviem prečo.
Neviem.. možno by som mala dať na Lucy.. Ja naozaj neviem.. Bojím sa..*Večer*
S Jacobom sme po dlhom dni dorazili na náš apartmán a išli sme sa prezliecť do niečoho pohodlnejšieho. Keď som si vyzliekala tričko a mala som iba podprsenku tak som si všimla že Jacob sa na mňa stále pozerá a dokonca ani nežmurkol. Videla som v jeho očiach tú túžbu.. V tom momente mi už došlo načo zasa myslí...
"Jacob? Poď sem.."