1-OMG

23.2K 319 25
                                    

Çok iyi hatırlıyorum. Sonbahar'dı. Yağmur insanlara eziyet edercesine yağyordu. Pazartesi okuldan çıkmış durağa doğru koşuyordum. Durağa gelince üstümdeki yağmur damlalarını silkelemeye başladım. Aniden gözüme bir erkek ilişti. Banktaoturmuş. Benden 2 3 yaş büyük gibi gözüküyor. Üstündeki sarımsı montu siyah beresi ve koyu kahverengi pantolonu üstünde muhteşem bir uyum içinde. kitap okuyordu. Gidip yanına oturdum. Soğuktan donmuş ellerimi soğuk nefesimle ısıtmaya çalıştım.

Otobüs geldikten sonra yavaş adımlarla bindim. ve yine yavaş adımlarla en arkaya giderken ona yeniden baktığımda orda olmadığını gördüm.En arkadaki cam köşesine geçim dışarıyı seyretmeye başladım. Az önceki çocuk bana doğru yavaş yavaş geliyordu. Sonunda yanıma gelip oturduğunda hiç umursamadan tekrardan dışarı izlemeye koyuldum. Normalde yamuru severim ama nedense icimde kötü bir his var. Otobüs durunca yanımdaki afetle aynanda kalktık bana yer verip geçmeme yardımcı oldu ama ben bunu yerimm. Otobüsten inip bizim apartmana kadar yürümeye başladım. Allah'tan yağmur durdu düşüncesiyle apartmanın önüne geldim aklımda hala o afet varken cantamdan anahtarımı bulmaya çalıştım ama YOK biraz daha aradıktan sonra karşı komşumuzun zilini çaldım. Ayşen teyze "kim o" diyince "benim handan" dedim. O açtıktan sonra merdivenlerden hızla çıkıp Ayşen teyzenin evine girdim. Ayşen teyze annemle ayni yasta ve bende 2 yas buyuk bir oglu var. Oğlu resmen tas kaya meteor ama beni kardeşi gibi görüyo ya o ayrı bi mesele tabi. Ben okula gitmeden 1 saat once Aytek yani Ayşe teyzenin oglu okula gidiyor Aytek okuldan dondukten 1 saat sonra ben okuldan dönüyordum. Ayşen teyzeye "ben Aytek'in odasına gidiyorum" diyip. Aytek'in odasına hayvan dalarmış gibi daldım. "Ayteeek ben geldiiim" diye anırdım resmen. Aytek benim boyle hayvanlasmalarima alismis olucakki hic korkmadi. ve ders çalıştığı masadan kalkıp bana hızlıca sarıldı. Ayrıldıktan sonra Aytek'in ne çalıştığına baktım. ahhh iğrenç matematik. yüzümu büzüp "matematik sendemi bürütüSS" dedim. "ahahaha cadı dışarı çıkalımmı?" dedi. Gözlerimi büyüterek "gerçekten mi???" dedim. alayla yok yalancıktan" dedi. "cok kötüsün" dedikten sonra Ayşen teyze geldi bana donüp "Handan annen bize sizin evin anahtarıni vermişti al istersen" dedi ayy ben bu kadini yerim cok sirin. "teşekkür ederim Ayşen teyze." dedikten sonra elindeki anahtarı aldım. ve "biz Aytek'le dışarı çıkıcaz." sonra Aytek'e dönüp "ben üstümü değiştiriyorum." diyip evden çıktım. eve girdiğimde direk odama koşup okul formamı çıkartıp beyaz tişört mor mavi kareli gömlek yeşil mont mavi jeans pantolon kahverengi bot umu giyerek evden çıktım. diğer evin zilini çaldım. kapıyı Aytek açtı. "hadi gidelim" dedi. "nereye gidicez?" diye sorunca "süpriz" dedi ay ben bu çocuğu yerim. çok şeker. Aytek'in arabasına binip bilardo salonuna getirdi beni "ee bilardo oynamayı severmisin?" dedi. "hemde nasıl" diyip. Aytek'in arkadaşlarının yanına gittik ama OMG(o my got)

PİSKOPAT!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin