Ahoj jmenuju se Hanna je mi 15..žiju s mojí mamkou v domku u lesa.Mám obyčejný život..chodím do školy..chodím na procházky do lesa..chodím s kámarády ven..teda..kdybych nějaké měla..ano mám kamarádku,ale jenom jednu jmenuje se Allis ostatní se se mnou bavit nechtějí prý že jsem divná, ale Allis si to nemyslí říká že jsem jiná než ostatní a nechovám se jako ostatní, ale divná nejsem. to samé si myslím o Allis (samozřejmě v dobrym) Asi si myslíte jak mám boží život když si bydlim v domku na kraji lesa a mám nejlepší kamarádku na světě..Pravda je ta, že celá moje třída mě nenávidí..i učitelé..lidi ze třídy mi pomalovávají skříňku..nadávají mi..před všema mě ponižují..a učitelé..Dávají mi pětku i když mám všechno stejně jako ostatní co dostali jedničku..nadávají mi..asi si říkáte ježiš tak jseš blbá dostáváš pětky no a? No a co? Tak ti nadávaj to neni hrozný..to by jste to museli zažít to ponížení když mi učitel na angličtinu řekne víš jak se řekne kráva? Ty!přijde vám to málo? A to že když jsem začala brečet tak se mi vysmál do tváře a řekl že jsem ubrečenj usmrkanec..pořád málo? Však se toho dozvíte víc..
Tohle bylo kratší.začátek je trochu nudný bude o Hanny životě, ale pak to začne být zajímavý..dojde i na toho jednorožce :D
ČTEŠ
•Já a Timmy•
FantasyJmenuju se Hanna je mi 15 a jsem docela obyčejná holka s normálním životem..do tý doby až..