Flashbacks

113 7 0
                                    

Persp. Jason
Mi-am pus mainile pe solduri si am privit pe geam.Sfatul se afla la intrare si inca se intreaba ce ar putea cauza atatea morti intr-un interval asa scurt.
Amy a fost si ea atacata...este in coma.
Nu stiti la ce ma refer? Pai,de o saptamana atacurile unei entitati necunoscute au inceput sa se repete cat mai des posibil.
Sunt colti de vampiri,gheare de varcolac si semne de magie.S-ar putea sa fie un hybrid...insa sper ca nu.Un hybrid este greu de prins...
M-am asezat pe pat si am oftat.Mi-am inchis ochii...
FLASHBACK START
-A fost un varcolac. imi zisese Cratos
Ii puteam vedea teama din privire.
Se auzise un sunet ciudat din tufisuri.
-Fugi,Jason! Trebuie sa fugi!
Am inceput sa alerg spre poteca care ducea catre scoala insa Skyler disparuse de langa mine.Nu era de gasit nicaieri.
In final am ajuns la scoala si Cratos anuntase disparitia acesteia insa nimic...
Dupa cateva zile i-am gasit corpul mort in padure.
Toata scoala a suferit o gramada dar Kara cel mai rau.Era de parca o parte se rupsese din ea.Desigur ca am incercat sa o consolez dar in zadar...
FLASHBACK END
Mi-am sters lacrimile si am oftat iar.Printre lacrimi se ivise un zambet datorita amintirilor cu ea.Au fost atatea amintiri insa o singura noapte a schimbat tot...
Si acum,venind vorba de schimbari,sa zicem si de ziua cu incendiul si demonul Cratos care nu e de gasit...
FLASHBACK START
-Nu va mint! Era Ares! In carne si oase!
-Esti sigur?
-Exact! Era bine facut si cu ochii caprui!Trebuie sa ma crezi!
-Nu am cum...a fost ca un frate pentru mine.
-Inteleg...dar iti voi arata ca am dreptate!
Toti elevii ascultau la usa si radeau de mine si spusele mele dar chiar il vazusem...
Din ziua aceea am inceput sa-l vad in multe locuri dar nu apucam sa vorbesc cu el...oare sunt nebun?
FLASHBACK END
M-am ridicat.Nu puteam sa stau locului.Cand ma asezam,cand ma ridicam,cand oftam,cand zambeam,cand plangeam,cand ma plictiseam...deci am innebunit! Venind vorba de nebuni...
FLASHBACK START
-Nu sunt nebuna! Intelegeti? Nu sunt! urlase Hymerra cu un cutit in mana
-Sa o duceti cat de departe posibil! urlase Cratos

Dap,a innebunit.Dar se pare ca a evadat iar probele arata ca Slayde a ajutat-o alaturi de celalalt frate al ei,Nightmare...sau Razvan.Depinde cum o zicem.
FLASHBACK END
Nu am mai putut rezista.Am iesit din camera si am coborat.Sfatul se uita la mine ciudat.
-Cum indraznesti sa vii aici?urlase sefa Sfatului
-Este prostut copilul meu...zisese Cratos rusinat
-Inapoi sus,Jason! tipase tot sefa
-Nu vreau!
-Poftim?
-De cand aveti dumneavoastra posibilitatea de a ma trimite pe mine sus?
-Sunt sefa acestei lumi! Acestui univers!
-Dar nu sefa mea...singura mea sefa era mama! Si se pare ca acum Hymerra nu imi va zice unde e din cauza voastra!
-Nu noi am facut-o nebuna.
-Dar voi in loc sa o ajutati,ati...
-Cine e ala? ma intrerupsese Cratos
Toti ne-am intors catre poarta.Acolo se afla Razvan...dezbracat.
Am ramas cu gura cascata.
-Ajutor...? zisese el cu o voce firava.
Va urma

Scoala Ciudatilor|Demonii|3|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum