Sanırım olayın etkisiyle bayılmıştım.Başımda ağlayan bir çift bal rengi göz gördüm.O olduğunu anlamak çok zor olmadı,dünyada öyle güzel gözler başkasında var mıydı ki?
Ona hala kızgındım.Ben düşerken hemen aşağıda o varmış ve beni tutmuş.Tanrım,sana binlerce kez şükürler olsun.Ona teşekkür edip gözlerimi kaçırdım çünkü gözlerimin içine bakıyordu.Ama hayır!Bir daha beni kandırmasına izin vermeyecektim.
(Je:Jessica/J:Justin)
J:Annene müştemilata gitmesini söylemiştim onu arayıp haber vermem lazım numarasını biliyor musun?
Je:Evet yaz 0*** *** ****.
J:Tamam.
Justin annemle konuşmak için dışarı çıktı o sırada içeriye doktor geldi.Doktor demeye bin şahit lazım resmen mankendi.Ama yine de Justin'in bal rengi gözlerinin yerini tutacak kadar güzel gözleri yoktu.
*multimedya*
Justin içeri girdiğinde doktorun beni süzmekte olduğunu farketmiş olacak ki doktora karşı öksürüp "Sevgilimi kesmeyi bitirdiyseniz işiniz gereği iyi mi değil mi söyleyin ve burdan gidelim."dedi.Bir dakika Justin bana sevgilim mi dedi?Justin'e dönüp "Justin Bey ben sizinle ne zaman sevgili oldum?" dedim.Doktor güldü ve "Jessica Hanım kendiniz kadar sesiniz de güzelmiş." dedi ve kulağıma eğilerek "Yarın gelmek isterseniz saat 17.00'da sizi Sahil de bekliyor olacağım." dedi.Sırf Justin'e inat olsun diye gidecektim.Justin doktorun bu hareketlerine sinirlenmiş olacak ki doktora "Jessica bebeyim hadi hazırlan eve gidiyoruz." dedi."Siz sevgili misiniz?" Dedi doktor.Ben ilk Justin'e sonra doktora bakarak "Ben sadece bir hizmetçi parçasıyım öyle değil mi Justin Bey?" dedim.Doktor ise Justin'in tam tersi kibar bir edayla "Hizmetçi olmak ayıp bir şey değil sen evi temizleyip kahvaltı hazırlayınca veya akşam yemeği hazırlayınca pek bişey değişmiyor.Sadece bu yaptıklarını para karşılığı başkasının evinde yapıyorsun.Bunları kendi evimde bende yapıyorum." dedi.Sırf bu söyledikleri için gidecektim o kafeye.Umrumda değildi Justin.
Justin ile hastaneden çıktığımızda "Gitmeyeceksin değil mi?" dedi.
Başımı salladım ve gideceğim işareti verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal|Justin Bieber
Fanfiction"Sen sadece bir hizmetçi parçasısın jessica sadece bir hizmetçi parçası..."