Herkesin bir hikayesi vardır. Acı, tatlı , sade olanlar...
Herkesin de bir umutu vardır. Geleceğe dâir, Geçmişe dâir, Yarına dâir ve bir de Kasımdan sonrasına dâir....
Herkesin de bir AŞK 'ı vardır. Acısıyla yaşananlar, tatlısıyla yaşananlar ve de Kasım'da yaşananlar...
Bizimkisi bir Kasım Hikayesi...
Ne Ekim kadar sıcak, Ne Aralık kadar soğuk, Bizimkisi Kasım kadar Cesurdu...
Güneş yeni doğmuştu.Odama giren güneş ışıkları tenimden süzülüyordu. Gözlerime vuran güneşden ne kadar da rahatsız olsam kirpiklerimi emiyorlardı sanki.
Yine uyuyamamıştım. Saate baktığımda 04:37 'idi. Karnımda bir sızı vardı. Sanki heyecanlı gibiydim. Yüzümde hafif bir gülümseme vardı. Sebepi
yeni başlayacağım okul (lise) olsa gerek. Kıyafetlerimi dünden hazırlamıştım bile.Odamda biraz oyalandım. Saat 6 'ya geliyordu.
Elimi yüzümü. yıkadım.Canım sıkılmaya başlamıştı.
Kapımın aralığından mutfağı gördüm. İçimden aileme kahvaltı hazırlamak geldi. Gülümsedim ve işe koyuldum.Kahvaltıyı hazırladım ,ailem çoktan uyanmıştı ve hemen sofraya oturduk. Saat 7 'ya gelmişti.
Hemen dişlerimi firçalayıp , üzerimi giyindim.
Ve artık hazırdım. Okulun toplanmasına 10 dakika vardı ve yola koyuldum...Okula yaklaşmıştım. Çok utanıyordum. Okulun bahçesinde öğrenciler vardı ve herkes birbirine bakıp fısıldaşıyorlardı. Ben merdivenlerden çıkıp sınıfa girmiştim.
Sınıfımız ilk kattaydı. Sınıfta tanıdığım birçok arkadaşım vardı bu yüzden fazla yabancılık çekmemiştim.
Zil çalmıştı dışarıda toplanacaktık. Dışarıya çıkarken gözler üstümüzdeydi. Herkes bize bakıp bakıp konuşuyorlardı.
Okulda yeni olmak bu olsa gerekti. Sınıfa geçtiğimizde tanışmaya başladık.
Yeni arkadaşlar yeni öğretmenler yeni hayatlar ve yeni umutlar...Tenefüse girmiştik. Yüzümde gülümseme, gözler üzerimde ve yeni hayat...
Daha ne isteyebilirdim ki. Arkadaşlarla oynarken bi göz bana ayrı bakıyordu. Ben dahi herkes fark etmişti. Nerdeyse bütün gün o gözler üzerimdeydi. Ve sanırsam yeni hayata yelken açmıştım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASIMIN AŞK TONU
ChickLitGenelde hikayelerde iki kız bir erkek veya bir erkek iki kız olur. Aldatmacalar , eğlenmeceler, gezmeler , sorunlar ve en çok ta göz yaşı... Benim hikayem de buna benzer ama benimkinde daha çok zamanla yıkılmış , hayalleriyle oynanmış, umutları...