0.0

3 0 0
                                    

Stay With Me || Jung Hoseok

*****

(Kimse ünlü değil)

*****

0553*******:Selam Min Young.

Min Young: Selam ama kimsin ve adımı nerden biliyorsun?

0553*******: Stalk bebegem Stalk

Min Young:Kimsin dedim!

0553*******:Bir tanıdık desek

Min Young: Tanıyor muyum seni?

0553*******:Hemde çok yakından

0553*******:Çok çok yakından

Min Young:Sapık falan mısın?

0553*******:Haha tam tersi

Min Young: Ah cidden korkuyorum

0553*******:Tanıdığın bir kişiden neden korkarsın ki

Min Young:Çok yakınlarından biri olsan kaydederdim seni?! Hah yalancı! Kimsin sapık falan mı! Polise konuşmalarımızı götürebilirim! Seni bulurlar ve tutuklarlar!

0553*******:Hah bence seni tutuklarlar gizli gizli fotoğraflarımı çekmek de nesi? Hem numaramı alacak kadar cesur değilsin.

Min Young: Aigoo~ Hyun Jae sen misin? İfşanı çekmiştim ama nerden gördün?

0553*******: Hyun Jae ye de mi aynısını yaptın? Aigoo gerçekten korkulacak bir kızsın. Ama bom! yanlış tahmin!

Min Young: Gerçekten kimsin?! Başka kime yaptım ben böyle bir şey? KİMSİN?!

0553*******: Gerçekten aptalsın! Nasıl hatırlamazsın beni! Beni beni bihterini!

Min Young: ㅋㅋㅋ Gerçekten hatırlamayacağımı mı sandın?

0553*******: Ah Hatırladın! Bir dakika hatırladın! Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun konuşurken?!

Min Young: Niye sen Hyun Su değil misin?

0553*******: Hayır değilim. Ve o da kim! Bir erkekle mi arkadaşsın? Bir daha o ismi duymayayım!

Min Young: Kimsin de karışıyorsun!

0553*******: Aish Min Young gerçekten, grçekten aptalsın! Konuşma o erkekle diyorsam konuşma işte!

(görüldü)

0553*******: Bana görüldü atma

(görüldü)

0553*******:BANA GÖRÜLDÜ ATMA! KONUŞMAYACAKSIN İŞTE O ERKEKLE!

Min Young:HAYIR!

0553*******:NE DEDİN SEN

Min Young:HAYIR DEDİM NE YAPACAĞIMI SANA SORMAYACAĞIM! HAYIR!

Min young son görülme 12.33

***
Yeey bir Texting e başladımmm. Neyse okuyun dknxkdjrnr hep Texting ler kookla jiminle falan yapılıyor diye bende hoşiği seçtim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Stay With Me || Jung HoseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin