Sťahovanie a nová škola

293 21 2
                                    

Dnes je deň kedy sa s Viki stahujeme do mesta Trofors. A zajtra ideme do novej školy už sa teším na nových spolužiakov. 

Vystupujeme z auta a ideme oproti do nášho nového domu. ,,Jeej"povedali sme s Viki naraz. Vošli sme do veľkej obývačky a zložili tam kufre. Keď som vyšla hore schodmi našla som tam dvere do mojej izby, hostovskej, kúpeľne,Vikinej izby. Hneď som zabehla dole pre kufre a išla sa vybalit. Keď som bola vybavená išla som sa osprchovať a späť lebo bolo 23:39 a ja som už bola ospalá.

Ráno:
Zobudil ma zvuk budíka. Viki vyletela do mojej izby a podala mi jej mobil,a tam bol zoznam žiakov našej novej triedy. Hneď som uvidela dve mená Marcus Gunnarsen a Martinus Gunnarsen. Hneď som začala vrieskať a obýmať Viki tá sa na mňa iba usmiala a povedala, že musíme vyzerať čo najlepšie.

Hneď potom išla do svojej izby sa chystať lebo bolo 7:20 a škola sa nám začína o 8:20.Ja som sa postavila a išla do kúpeľne vykonať rannú hygienu.

Potom som sa postavila pred skriňu a vybrala z nej čierne tričko na ktoré som si prehodila červenú kockovanú košeľu a biele boyfriendy.

Dala som na seba make-up. Na oči som si dala tiene a riasenku, na petry som si dala červený rúž. Vlasy som si natočila. Zišla som dole schodmi a v kuchyni už bola Viki ktorá práve ranajkovala jogurt.

Ja neranajkujem tak som si pobrala tašku a išla sa obuť. Obula som si čierne adidas tenisky a už len čakala na Viki kým sa obuje. Potom sme vyšli z domu a Viki zamkla dvere. Cesta do školy trvala asi 15 minút.

Keď sme vošli do triedy už tam bola pani učiteľka a vysvetlovala učivo.

,,Dobrý deň slečny povedala nám pani učiteľka. Predstavte sa nám."

Začala som ja.

,,Ahojte volám sa Lisa Bread mám 15 rokov. Toto je moje mladšie dvojča Viki. Je medzi nami 20 minút.

,,Ja sa volám Viki Bread a rada tancujem shuffle dance"

Bývali  sme v meste Elverum, ale presťahovali sme sa sem kvôli  zlím spomienkam."

Obydve hráme futbal a Viki rada tancuje shuffle dance.

,,Ďakujem dievčatá môžete si sadnúť za Marcusa a Martinusa."

First Kiss [M&M]Where stories live. Discover now