Problems! #Hoofdstuk 1

75 2 6
                                    

Ik kom uit school en zwaai de deur open, wat mij nu toch is overkomen. Ik roep bij de trap naar boven en mijn moeder komt naar beneden. Ik heb Verkering met Roy hij is zo lief zeg ik tegen mijn moeder. Hoe oud is hij dan? Maaaham dat maakt toch niks uit. Jawel dat maakt wel uit. Nou hij is 15 en word 16. Melissa dat kan toch niet jij bent nog maar 13. Ik word 14 hoor Roep ik. Melissa Nee dat mag je niet en nu als de donder naar je kamer. Ik stampvoet de trap op en loop naar mijn Kamer rot moeder. En ze mag hopen dat het tussen mij en Roy uitgaat maar ik blijf hem zien. Even later word voorzichtig de deur van mijn kamer opengedaan. Wat wil je nu weer dat ik uit het raam spring nou ik doe het zo roep ik. Melissa rustig ik kwam me verontschuldigen weet je wat ga ff met me mee shoppen. Oke snauw ik. Een poosje later loop ik in de stad en ik zie Roy ik ren op hem af en geef hem een knuffel. Roy fluisterd in mijn oor dat ik normaal moet doen maar dat kan ik niet met hem erbij. Mijn moeder roept en ik ga naar mijn moeder toe en zwaai nog even naar Roy. Mijn moeder sleurt me mee een winkel in en moet je raden welke........

Volgende week vervolg welke winkel stapt ze in en wat gaat haar moeder zeggen van dat kleffe gedoe.

Problems!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu