Bu gece seni aralıksız ne kadar düşünebilir diye düşündüm . Ve ne kadar saçma bir düşünce olduğunu saniyesinde anladım . Çünkü ben senin gözlerine baktığım o.ilk gün var ya . Ben o gündem beri ayık.olduğum her saniye sadece seni düşündüm . Sana kızsam da kirilsamda her saniye nefes almadan seni düşündüm . Sen hayatıma girdiğin günden beri sabah oluyor bana . Seninle uyuyamasam da her gece sen hayatımda olduğun her saniye en güzel uykuya dalıyorum her gece . Ilk günkü heyecanın kaç katıdır bilmiyorum her yeni gün sesini duydugumdaki heyecanım . Seni gördüğüm ilk günden beri sol.yanımdaki makine kaç kelebek dünyaya getirdi . Dünyadaki en güzel kokuyu bilmiyordum senin kokunu alana kadar . Dünyadaki en güzel şarkı yoktu benim.için senin sesinden duyduğum kelimelere kadar. Ben ne hayır işledim yer yüzünde bana mucizeyi nasip etti bilmiyorum . Senden ayrı kaldığım her saniye nasıl biliyor musun nefes darlığı artan hasta gibi . Seni görememek güneşin dogmamasi . Sesini duymamak git gide sagirlasmak . Sensiz geçen her saniye bir adım daha bitkisel hayata yakınlaşmak gibi . Seninle geçen her saniye kalbime miras .
Ben huzur kelimesinin anlamını bilmiyordum . O ilk günden sonra huzur senin adın oldu bende . Mutluluk nedir bilmiyordum . Sevinmek nedir . Çocukken oyuncağım bile olmadım ki en.çok.o zaman sevinirmis insan . Şefkat nedir bilmiyordum . Hiç saçım oksanmadim benim . Değer nedir bilmiyordum . Senin kadar onemseyenim olmadı benim . Uyurken horlarmiyim konusurmuyum delimi yatarım söyleyen olmadı . Bir tek sen izledin beni senden öğrendim bilinçsiz nasıl olduğumu . Gözümün yaşını silen olmadı . Çünkü kuytu köşelerde ağlamaya aliskindim . Senden sonra ağlamayı unuttum . Dişlerimin sayısını öğrendim . Gözlerim küçük ya benim kimse rengini bilmez . Kimse dikkatli bakmadı ki . Gamzem olduğunu ben bile bilmiyordum . Gülmeyi öğrendim seninle . Kalabalık içinde yokmuşum meğer seninle varoldum . Ben nefes almadan önce gözüme kulağıma dilime kalbime seni çekiyorum . Oksijene değil sana ihtiyacım var yaşamak için . Sen hiç bir doktorun yazmayacagi ömürlük aşk recetem .Ben seninle sevindim sevdim. Hayatıma her yeni gün tekrar tekrar hoş geldin . ..
G & A
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mutluluk recetem
Short Storykendimdeki duyguları senin gözlerinden kalbine senin kalbinden kalbime köprü kurulunca anladım ve adına aşk yazdım ...