Jsem vcelku vystrašená z toho co se děje.. Nevim co mam dělat..
Je dalši den ráno a ja mam narozeniny.. Je mi 18.. Hned ráno začly moje narozeniny přimo nádherné.. Nechapu to, ale David se semnou rozešel.. Po dvou letech.. Zrovna na moje narozeniny.. Všechno bylo naprosto dokonale, až na to, že tu nebyl David.. Takže to byla holčičí party.. Měli jsme mooc alkoholu.. Jak jsme byly trochu víc připite všimla jsem si jedne holky kterou jsem nikdy neviděla a ani ji neznala, ale neřešila jsem to.. Prostě jsem se s ni dala do řeči.. Ptala jsem se ji jak se jmenuje a tak.. Moc semnou komunikovat nechtěla, ale nakonec řekla ať jdu s ni ven.. Venku si klekla před lavičku.. A vytáhla sáček.. V tom sáčku byl pervitin.. Narýsovala si čáru.. A vzala brčko a šnupla to.. Vcelku jsem zustala takova překvapená.. A nakonec jsem udelala to co jsem nikdy dělat neměla.. Zeptala jsem se jestli si můžu dát taky, že ji za to zaplatim.. Prvni odmítala, ale pak nakonec řekla že jen trochu.. Narýsovala mi čáru.. A já to šnupla.. Byl to strašný pocit euforie.. A pak jsem celou noc ne mohla spát.. Měla jsem roztažené zorničky.. A byla jsem strašně hyperaktivní.. Lia tam semnou zůstala ješte dalši den.. Od rodičů jsem dostala byt tak mi pomáhala stěhovat.. Ptala jsem se ji jestli semnou zustane ještě jednu noc a ona souhlasila.. Ale řekla, že si potřebuje dát čáru.. A že jestli chci můžu taky.. Tak jsem si dala taky.. Tak to pokračovalo asi týden v kuse.. Jedine co nás zajimalo byl pervitin.. Lia se ke mě nastěhovala.. A u nas to vypadalo jako ve feťáckém doupěti..
Je to strašně každým dnem mám větší a větší závislost.. Pervitin je můj přítel...