Reggel van. Utálok az ébresztőm hangjára kelni, még akkor is ha a kedvenc számom szól. Nagy nehezen kikászálódok az ágyból és a fürdő felé vettem az irányt. Lezuhanyoztam. Amint kimásztam a kádból belenéztem a tükörbe és megállapítottam hogy ocsmányul nézek ki. Ez az én formám! Mondtam már hogy vérszegény vagyok? Ezért a testem hajlamos olyan külsőt varázsolni nekem mintha most keltem volna ki a koporsóból. Ilyenkor úgy nézek ki mint egy kibaszott vizihulla. Olyan mintha fogtam volna egy lila rúzst és kirúzsoztam volna vele a számat. Olyankor a bőröm olyan mint a frissen festett fehér fal. Magyarul kénytelen voltam sminkelni. Az alapozót azt hanyagoltam mert az túl sok pacsmagolással jár. Csináltam egy ezüstös fekete szem sminket és feketével kirúzsoztam a számat. Felvettem egy térdnél szaggatott fekete farmert és egy Bullet-es pólót felkaptam a táskám és indultam suliba. Az oda úton végig zenét hallgattam. Mikor odaértem a suli kapujához kivettem a fülest, sóhajtottam egyet, majd beléptem a pokol kapuján. Amint beléptem láttam hogy hatalmas a felhajtás. Tanárok jönnek, tanárok mennek, mindenki össze-vissza rohangál a folyosón. Épp indultam volna a termem felé mikor az egyik tanár utánam szólt.
- Jane!
- Igen? - Fordultam vissza morogva.
- Megtennéd hogy elkíséred Ashleyt az énekterembe?
- Persze. - Sóhajtottam föl. És intettem a srácnak hogy kövessen.
"Szerencsére" az énekterem a másik épületben van. Marha jó! Menet közben a szemem sarkából láttam hogy a csávó nem nagyon boldogul a holmikkal amiket hoznia kell.
- Segítsek? - Kérdeztem sóhajtva és megálltam vele szemben.
- Hát azt megköszönném. - Nézett rám szenvedő tekintettel.
- Mit hozzak?
- Ha a kottákat tudnád hozni az nagyon jó lenne... - Mondta nyűgösen.
Nem válaszoltam, csak elvettem tőle a hatalmas kupac kottát és újra elindultunk. Nem siettem, elvégre a franc akar órára menni. Éppen gondolkodtam, mikor minden bajom okozója mellém ért.
-Amúgy hogy hívnak? - Kérdezte mire felsóhajtottam.
Semmi kedvem ezzel a félnótással beszélgetni, de nem nagyon van más választásom. Megálltam, nekitámaszkodtam a falnak mire ő követte a példámat és beszélgetni kezdtünk.
-Jane. - Válaszoltam vonakodva.
- Az én nevem As...
-Ashley Prudy és a Black Veil Brides basszusgitárosa és háttérénekese vagy. - Fejeztem be a mondatát.
- WOW. Ilyen híres lennék? - Vigyorgott rám én pedig megálltam előtte és vállára tettem a kezem.
- Hidd el a rockkerek világában elég jártas vagyok és tudok pár dolgot kedvenceimről. - Kacsintottam rá, majd levettem a kezem válláról.
- Szóval a kedvenced lennék? - Kérdezte még mindig vigyorogva.
- Maradjunk annyiban hogy tisztelem a munkásságod.
- Akkor beszéljünk arról a részről hogy tudsz egy pár dolgot. Hallgatom!
- Kérdezz.
- Eredeti hajszínem?
- Barna.
- Hol születtem?
- A Missouri állambeli Bergerben
- Hány éves vagyok?
- Huszonnégy.
- Azt a rohadt! Ez szép volt. - Bokszolt bele a vállamba mire én vissza ütöttem, ő pedig elnevette magát.
-Tudsz még valamit? - Kérdezte kíváncsian.
-Állítólag egy igazi sex isten vagy... - Mondtam kételkedéssel a hangomban mire perverz mosoly jelent meg az arcán.
-Egy nem csak állítólag. Kettő ne kételkedj. Három ha valahol jó vagyok az a színpad és az ágy.
-Azért ezzel vitatkoznék...
- Kíváncsi vagy rá? - Kérdezte még mindig vigyorogva és elkezdett közeledni felém.
-Ha vak lennék még érdekelne is! - Vágtam mosolyogva csípőre a kezem.
-Nyaaa nem szabad ilyet mondani mert az én kicsi szívecskémnek ez rosszul esik. - Válaszolt tettetett szomorúsággal a hangjában.Természetesen a végét már ő is elröhögte.
-Jaj botsás meg Hello Kitty! - Vágtam a fejéhez a rizikós mondatot mire csodálkozva szinte ijedten kikerekedett szemekkel nézett rám.
Nem is válaszolt csak bámult rám. Én pedig folytattam.
-Na mi van alfahím leszereltelek? Kitty-vel jársz turnézni felnőtt férfi létedre. Ch...szép kis rocker vagy mondhatom... - Ezután a mondatom után rémülten nézett körbe hogy hogy hallotta-e valaki de szerencsére senki sincs az udvaron.
-Te ezt honnan a picsából tudod? - Kérdezte rémülten.
-Én szóltam hogy tudok egy s mást szóval jobb ha vigyázol sex bajnok! - Emeltem rá tekintetemet.
-Nem mondod el senkinek ugye? - Kérdezte rémülten. Én pedig mosolyogva megráztam a fejem.
-Nem, nem fogom.
-Köszönöm.
-Viszont én sem tudok ám minden. Például érdekelne az indok hogy miért viszed Kittyt is a turnéra.
-Gondolom tudod hogy a szüleim kis koromban elhunytak egy autó balesetben. Még tőlük kaptam születésemkor. Ez az egyetlen emlékem róluk. - Hajtotta le szomorúan a fejét.
-Ne haragudj én....én nem tudtam. - Simogattam meg a karját.
-Semmi baj. Elvégre te sem tudhatsz mindent. - Mosolyodott el és rám nézett.
-Oké figyelj Ash én szívesen beszélgetnék még veled de ezekkel kéne valamit csinálni. - Mutattam az Ash mellett heverő hangszerekre és a lábam mellett lévő kottákra.
-Igaz. Menjünk. - Azzal felkapta a cuccokat én pedig elvezettem az énekteremhez.
Elkezdett pakolni én pedig úgy gondoltam segítek neki. Addig sem kell órán lennem és nem is rossz vele beszélgetni. Természetesen gondolatmenetemből megint az imént említett zökkentett ki.
-Tudod hogy mért vagy nekem rohadt színpatikus?
-Nem mért?
-Azért mert nem olyan vagy mint mindenki más ebben az iskolában. És nem a ruházatodra gondolok!
-Akkor? - Fordultam felé kérdő tekintettel.
-Hiszen ismersz engem és a bandát, hallgatod a zenénket és nem rohansz le azzal hogy autógrammot vagy közös képet kérj. Ritka az ilyen hidd el nekem!
-Nem szeretem a felhajtást főleg ha az körülöttem van. - Vontam meg a vállam és felültem az egyik padra.
-Pedig most körülötted lesz az tuti. - Sétált mellém Ash.
-Már mért lenne?
-Azért mert láttak hogy te kísérsz el engem és még mindig nem mentél vissza, pedig ide eljönni nem egy óra. - Nézett rám barátságosan mosolyogva.
-Igazad lehet... - Gondolkodtam el.
-Na akkor sipirc! - Mutatott Ash az ajtó felé.
-Várj! Had kérdezzek valamit.
-Mond. Hallgatom.
-Mért kell nektek a suli énekterme?
-Ma jöttünk ide és mivel nem sikerült időben megszervezni a dolgokat nincs hol próbálnunk ezért kibéreltük erre a délutánra az énektermet.
-Értem. - Válaszoltam egyszerűen és elindultam az ajtó felé.
Mikor kiértem a teremből Ash utánam kiáltott.
-Jane ha még mindig tartod magad ahhoz hogy szívesen beszélgetnél velem akkor az óráid után gyere ide!
-Oké itt leszek. - Kiabáltam vissza majd mosolyogva utamra indultam.Na hát ez lenne az első rész remélem tetszik.
DU LIEST GERADE
My Rebellious Lover |befejezett| ÁTÍRÁS/JAVÍTÁS ALATT
RomantikSzeretlek Jane, mindennél jobban! - A.P Nem hittem volna hogy ez velem fog történni... - J.T. Sosem gondoltam volna hogy a suli valami jót is hoz! - C.S.