Era o data ca nici o data un leu chemat Bulo care in fiecare zi ca de obicei vana gazele. Antretimp a venit Cayon gorila amicul lui Bulo. Cand Cayon la vazut la salutat:
Cayon: salut, ce mai faci Bulo
Bulo: bine acuma am terminat de prins gazela.
Iei doi cum era hora de masa, sau dus sa caute niste banane la gorila sa poata manca de ameaza ¿numa la gorila va intrebati?
Nu leul avea gazela prinsa de inainte.
Dupa cand au terminat de mancat Cayon la intrebat pe Bulo:
Cayon: Bulo stim ca suntem prieteni dar as vrea sa stiu un secret de al tau, eu tam zis al meu.
Bulo: bine cum suntem asa prieteni o sa til zic.
Inainte sa ii zica secretul care nimeni nu vroia sa stie, sa intamplat ceva groasnic: un meteorit de foc vinea supra lor si nu era nimic in lume sal opreasca. Dar cei din lume nu stiau ca Bulo avea o putere foarte inmensa mai mare de cat pamantul, el avea puterea lumini si a focului si putea distruge ori ce minus prieteni sau familia.
Cand au fazut meteoritu au fost repede sa alerteze pe toata lumea, el vroia sa incerce sal opreasca inainte de si libera puterea.
Ei 2 sau dus sa vorbeasca cu profesul Dexter:
Profesor: salut, ¿ce cautati aici?intreba profesor.
Bulo: profesore ¿ai fazu meteoritul ce vine catre noi?intreba Bulo.
Profesor: nu am vazut.
Au iesit si profesorul sa surprins de acel meteorit. Sau dus in laborator si Bulo a intrebat:
Bulo: ¿cate zile avem la dispozitie pana ajunge meteoritu la noi? intreba bulo.
Profesoru a zis: avem doua saptamani sa incercam sal oprim.
CITEȘTI
Secretul leului
Randomleul BULO are un secret pe care nu-l poate descoperi nimeni. Ce secret ii?