Ziua urmatoare Bulo si Cayon au fost la profesor si ia zis:
Bulo: ¿profesore cum putem il opri?
Profesor: trebe sa mergeti pana la muntele prajit, dar inainte sa nu uitati sa luati floare vieti din lacul curcubeu.
Cand au decis pe unde merg Bulo sa dus sa ia provizi pentru excursie.
Bulo a reunit dumineata prieteni pentru acea expeditie.
Prima data a chemat pe Cayon gorila, dupa acea a chemat pe hipopotamu natalia, dupa o fost dupa barza Catherine si pentru final si ultimul membru era melcul robi.
Cand au ales pe toti sau dus fiecare sa doarme si sasi faca provizile ca maine plecau la expeditie.
Ziua urmatoare iei toci au fost la prefesor sa ii zica daca poate sa faca o masina sa ii duca pe toti.
Atunci a zis:
Profesor: bine ati venit eu pot sa va fac acesta masina dar imi trebe un incredient foarte important buburusa aurie care se gasea in padure laptelui.
Cei cinci au plecat sa caute buburuza profesorului cu equipamentul lor.
In momentul cand iei au ajuns leau fost dificil sa gaseasca buburusa acea dar cand au gasito au luato cu grija si au duso la profesor.
Cand au ajuns in laboratorul profesorului Dexter nu lau gasit acolo dece el era la o cafea cu doamna Valentina gaina.
Cand lau gasit toti au fost la laborator si ii daie buburuza aurie si asa cu ea profesorul a zis:
Profesor: maine va am terminat masina.
Bulo si prieteni: bine ¿profesore maine plecam in expeditie cu masina nu?
Profesor: da, dar trebe sa aveti grija. Noapte buna si maine veniti aici.
CITEȘTI
Secretul leului
Randomleul BULO are un secret pe care nu-l poate descoperi nimeni. Ce secret ii?