LOVE ME
1.BÖLÜM:
Günlerden bir bahar sabahı Ha-Na sıcacık yatağından kalkarak karne almaya okula gitmiştir.Olacaklardan habersin olan Choi Minho'da karnesini almaya özel arabasıyla okula gelmiştir.Herkes hocaların gelip karneleri dağıtmasını beklemektedir.Hoca gelip karneleri dağıttı ve herkese ''iyi tatiller'' diyerek sınıftan çıktı.Ha-Na merdivenlerden zıplaya zıplaya bir çocuk gibi indi.Karşısından arkasında 24 kız bulunan yakışıklı bir çocuk indi.Ha-Na 'nın gözleri fal taşı gibi açıldı.Nasıl olur da bu kadar sessiz ve aksi birine aşık oluyorlardı.Tamam belki yakışıklı ve ünlü ama onun dışında çok itici biriydi bence aishh! Eve doğru yürüken 3 serseri beni ara sokağa sıkıştırdı.''Ne istiyorsunuz sizi ahmaklar??'' ''Ouu sevimli ve çelimsiz bir kıza göre çok büyük laflar'' diyerek hepsi gülmeye , kahkaha atmaya başladı.Ağlıyordum ve korkmuştum bağırarak ''Ne istiyorsunuz benden??'' derken oradan Choi Minho koşarak geldi.Çok güzel koşuyordu ve o attığı adımlar beni çok etkilemişti.Bir anda beni sıkıştıran 3 çocukla kavgaya başladı.Hepsini yere yığmıştı ama genede burnu kanıyordu.''Choi!'' ''Bana Minho de'' ''Minho!'' cevap vermeyerek buradan uzaklaştı.Çok rahatlamıştım ama neden hala beni koruduğunu anlamamıştım , sonuçta adam da gönderebilirdi.Bunları aklımdan çıkararak eve varmıştım.Her yer...