Prolog.

196 17 33
                                    


   Il stiu de-o viata.

Ii sunt prietena de-un an.

Locuim in acelasi apartament de-o luna.
   
  Am sentimente pentru el de-o săptămâna. 

  Il voi spune ce simt intr-o zi.
 

    Atunci cand micutul Cupidon arunca o sageata spre tine te indragostesti fara sa sti,iti petreci noptile uitandu-te pe tavan meditand la tot ce ti se intampla si nu sti de ce,nu ai pofta de mancare,te afunzi in muzica,citesti carti romantice visand la o dragoste ca a celori doi adolescenti sau amintirile unui suflet batran tanjind dupa inca o noapte de amor cu fiinta gingasa ce-i lumina fiecare zi,pierzand-o intr-o secunda  pentru totdeauna. Si realitatea te loveste cand incepi sa-ti imaginezi ca in locul batranului ar putea fi baiatul cu ochii verzi,zambetul larg si nelipsit de pe minunatul sau chip tu fiind fiinta gingasa pe care a pierdut-o.Te certi singura si incerci sa te faci sa crezi ca nu-i posibil asa ceva si ca a fost ceva intamplator,dar cand atentia lui este asupra altei fete fierbi in suc propriu incercand sa te calmezi pentru a nu face vre-o prostie pentru ca ai putea sa-l pierzi doar din simple cuvinte. Realizezi mai tarziu ca inima ti-a luat-o razna si ca defapt tu te-ai indragostit de el si doar gandul ca el nu are aceleasi sentimente iti stoarce putin cate putin din energie.

  Daca il iubesti spune-i nu lasa pe alta sa o faca inaintea ta.

     

Intr-o zi. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum