A Great Big World - Say Something Feat. Christina Aguilera
Bununla okuyabilirsiniz. İyi okumalar.
Fotoğraftaki Aras. :*
İki masa ileride oturan Aras'ı oturduğum yerden güçlükle görebiliyordum. Saklandığım için kendimi çok gülünç hissediyordum. Ama kendimi karşısında oturacak kadar cesaretli de hissedemiyordum. Çünkü o Aras Gücer'di. Okulun belalı çocuğu ve ben ona aşıktım. Yemeğimi bitirince derin bir nefes alıp dışarıya Mine'nin yanına gittim. Hala Aras'ı izliyordum. Cebinden bir çakmak çıkarıp bir sigara yaktı ve kalın bir duman üfledi.
''Beni dinlemiyorsun Gece.''
Mine'nin sesini duyunca aniden kafamı ona çevirdim.
''Ah ders notlarını kimden alacağımı düşünüyordum.'' dedim. Bu yalanı nasıl bulduğumu hala anlayamamışken biri masaya ellerini koydu. ''Mine.'' İşte o ses. Aras'ın Mine'yle konuştuğunu anlamıştım. ''Akşam parti var.'' dedi sigarasından büyük bir soluk daha çekerken. ''Benim evimde.''
Mine onaylayarak başını salladı. Aras ile Mine yakın arkadaştı. Yani bunu bütün okul biliyordu. Ama ben , Aras benim varlığımı fark etmemiştir bile. Ben Mine'nin küçüklük arkadaşıydım. Gece. Ve bu okulda sadece bir gölgeydim.
''O zaman geleceğim.'' Aras yarım ağız gülümsedi. Ve yemin ederim o gülüşü tekrar görmek için ölebilirdim. ''O da gelicek.'' Mine başını bana doğru çevirdi. Aras'ın çetesinin gözleri üzerimdeydi. Ve Aras gözlerini bana doğru çevirdi. O soğuk bakışlarını üzerimde hissettiğim anda üzerimde büyük bir korku oluşmuştu. Bana bakarak o 'piç' gülüşlerinden birini attı. İşte bu benim için cidden iyi değildi.
''Güzel. O zaman akşam görüşürüz.'' dedi son kez bana bakıp masadan uzaklaştı.
Gece için siyah sade bir elbise giymiştim. Altına siyah babetlerimi giyip, dışarıda beni arabasıyla bekleyen Mine'nin yanına doğru ilerlemeye başladım. Kornaya basmaya başladı.''Hadi Gece koş.''
Partinin olacağı eve -Aras'ın evine- gelince kapıdan içeriye girdik. Mine arkadaşlarını gördüğünü söyleyip yanımdan ayrıldı. İlerideki bar taburesine oturdum. Etrafı inceliyordum. Arkamdan biri belime dokununca titreyerek ve korkarak arkamı döndüm. Arkamda o salak gülüşüyle bana bakan Aras'ı gördüğümde korku git gide arttı. ''Nasılsın?'' Bu soru karşısında afallayıp ne diyeceğimi şaşırdım. Aras Gücer benimle konuşuyordu. Ve bu durumda kendime hakim olmam imkansızdı. Ama yaptım. Derin bir nefes alıp 'İyi sen.' demeyi başarmıştım. ''Dans edelim mi?''
İşte şimdi cidden kafayı sıyırabilirdim. ''Hayır çünkü o benimle.''
Ben şaşkınlıkla ''Güney.'' derken, Aras'ın gözleri ikimiz arasında gidip geldi. ''Tamam o zaman.''
Bu mu yani? Gidiyordu. Arkasını dönüp gittiğinde Güney'e baktım. ''Git buradan!'' Senelerin nefretini kusmuştum.
''Hemen defol git!'' Sesimi çok daha fazla yükselttiğim zaman tüm gözleri üzerimde hissettim. Arkamı dönüp hızla ilerlemeye başladım. Kolumu tuttup beni kendine çekti. Elimi kaldırıp tokat atmıştım. İşte tam o sırada müziğin sesi kapandı. Herkes bana şaşkın bir şekilde bakarken o damlanın gözümden düşmesine izin vermiştim. ''Sen beni kullandın.'' Gittikçe sesim kısılırken hıçkırık bedenimi ele geçirmişti. ''Bunu unutmuşsun.'' dedi sadece. Piç bir şekilde gülümseyip ellerini çırptı. Yukarıdan düşen kağıt parçalarını gördükçe bedenim daha çok sarsılmaya başmıştı. Gözlerim gittikçe kararırken, biri beni çekti ve ilerletmeye başladı. Gözümün önüne Aras geldi. Ve Güney'e attığı o yumruk.
Şimdi ne istediğimi, ne hissettiğimi anlamayacak kadar kafam yorgun. Geçmiş hafızamdan siliniyor her şey, yok oluyor birer birer. Geçmişi hatırladıkça kalbimin tekrar tekrar kırıldığını hissediyordum.
''Her ihtiyacın olduğunda yanında olan bendim Güney, o değil.'' içimdeki tüm acıyı dışarıya vurmuş gibi rahatlamıştım bir anda.Ama onun yüzündeki umursamaz ifadeyi görünce ağlamak geliyordu içimden. Yüzüme siyah gözlerini çevirince kendimi korkmuş hissettim. Başımı öne eğmiştim çoktan. O güçlüydü. Ve bana her an zarar verebilirdi. Ve en kötüsü benim ona ihticayım vardı.
'' Git artık'' Sustum. Gözlerimi yukarıya çevirip gözümdeki o bir damlanın düşmemesini istedim. ''Neden.'' ağzımdan çıkan o tek kelimede bir çok şey gizliydi aslında. ''Seni kullandım.'' o sesi o kadar soğuk ve acımasızcaydı ki. Kalbimin bir kez daha kırıldığını hissettim. Hepsi o kadar.
Seni kullandım... Ne yaparsa yapsın, beni bu sözleri kadar etkileyemezdi.