הקדמה

385 23 13
                                    

היי אני ליסה אני בת 18 ואני חולמת להיות ראפרית. אני במקור מתאילנד אבל עברתי לקוריאה בגיל שלוש ושם פגשתי את רוזה ג'יסו וג'ני. לגלות לכם עוד סוד? אז אני חושבת שיש לי רגשות לרוזה, היא פשוט מקסימה, חכמה, יפה ושרה מדהים!.

היי אני רוזה אני בת 18 ואני חולמת להיות זמרת. אני כל חיי גרתי בקוריאה, עד גיל שלוש ג'ני וג'יסו היו החברות הכי טובות שלי, וזה היה מגיל שנה. בגיל שלוש באה אלינו מישהי מתאילנד שקוראים לה ליסה, והיא חברה ממש טובה, וככה נהיינו רביעייה, החברות הכי טובות. לגלות לכם עוד סוד? אני חושבת שאני מרגישה משהו לליסה.. כאילו, היא יפה, חברה טובה, וראפרית ממש טובה!.

היי אני ג'יסו אני בת 18 ואני חולמת להיות ראפרית, אני כל החיים שלי גרתי בקוריאה, ואני, ג'ני ורוזה היינו חברות הכי טובות מגיל שנה עד שליסה באה אלינו מתאילנד ונהיינו החברות הכי טובות שלה מיד. ולגלות לכם עוד סוד? אני חושבת שאני מרגישה משהו לג'ני היא כזאת יפה וחכמה וחמודה והיא גם שרה ועושה ראפ מדהים!.

היי אני ג'ני אני בת 18 ואני חולמת ליהיות ראפרית. אני בקוריאה מאז שנולדתי, אני ג'יסו ורוזה חברות מגיל אפס אבל עם אתם רוצים ספציפי אז שנה. עד גיל שלוש היינו בסט פרנדס עד שליסה באה ונהיינו חברות ממש טובות שלה. לגלות לכם עוד סוד? אני מרגישה משהו לג'יסו, כאילו היא יפה ומתוקה כזאת, מתחברת לכל אחד והיא גם זמרת ממש טובה!.

"אז אלה אנחנו ואנחנו חולמות להיות להקה בלאק פינק!"

"אופס אמרתי את זה בקול?" כולנו ציחקקנו

Born to be singerWhere stories live. Discover now