A fehér patak lassan hömpölygött a kanyargós medrében, és madárfiókák dala zengte be a zöld levelekkel borított lombhullató erdőt. Minden nyugodt és kellemes volt, egészen addig, ameddig a barna pettyes őzike el nem vágtatott a vékony folyóvíz mellett.
Perselus Piton szemébe sütött a tavaszi napfény. A szelíd patás a léptei zajára csörtetett el a dúsabb aljnövényzet felé. A Tiltott Rengeteg nem tűnt félelmetesnek. Egyáltalán nem. Inkább idilli, és olyan tájnak, amelyben az ember örömét leli. De a varázsló most is fekete talárt viselt. Az örök gyász színét...
Azonban nem az őz az egyetlen állat, ami megfordult ebben a fás rengetegben. Egy unikornis bátran megközelítette a varázslót, és halkan suttogta neki:
- Vigyázz! Az illatos bőrű szerelem még megkísért!
Piton nem tudta hová tenni ezeket a szavakat, így hát nem is vette komolyan. Csak haladt tovább, ameddig el nem ért egy fénylő tisztásra. Ott körülnézett, és mintha várt volna valakit...
A bokrok megrezzentek, és a burjánzó növények közül Hermione bújt elő, hajában egy apró ágacskával, amely akkor gabalyodott bele örökké kócos hajába, amikor Perselus felé igyekezett.
- Késtél – mondta komoran a sötét alak.
- Sajnálom. Eléggé sok dolgom akadt, amíg... - de a lány nem tudta befejezni a mondatát, mert Piton szájon csókolta.
Arra nem számítottak, hogy nem lesznek egyedül. A tisztás széléről egy vörös hajú nő andalgott közelebb a szerelmespárhoz, mosolyogva. Nem szólt semmit, csak állt, mint, akit megigéztek. Eközben a férfi meghallotta a szépség gondolatait, és hirtelen megfordult a saját tengelye körül.
- Lily! – kiáltotta fennhangon.
- Örülök, hogy megtaláltad a boldogságot – felelte neki a boszorkány.
Hermione csak nézett meredten.
- Én nem... akarom mondani... - vakarta a fejét Piton.
- Ne mentegetőzz!
Perselus szeméből egy kövér könnycsepp tört elő, és lefolyt az arcán. Teljesen vörös arccal a barna lány felé fordult, akinek hűlt helyét találta. „Ez nem lehet" – suttogta. Egy pillanatig habozott, nem tudva, hogy mitévő legyen, majd futásnak eredt a lány után.
Hermione remegve zokogott a megalázottságtól. Amikor Piton odaért, átölelte a fiatal boszorkányt, de az ellökte magától.
- Bocsáss meg! Én nem tudtam, hogy ő él... - mentegetőzött a férfi.
- Nem érdekes. A lényeg, hogy itt van, akire egész életedben vártál! Menj! Hagyj magamra! – siránkozott tovább Hermione.
Piton kelletlenül távozott. Felcsörtetett a Roxfort lépcsőin, és bezárkózott a szobájába.
A nyitott ablakon keresztül süvített be a szél. Vihar közelgett. A varázsló nem bánta, hiszen az idő is a hangulatához alkalmazkodott. Ám hirtelen becsapott a villám a helyiségbe, és Piton... felébredt.
- Micsoda álom! – dünnyögte magában.
YOU ARE READING
Tajtékzó habjai a tengernek
FanfictionHermione Granger/Perselus Piton Novellák gyűjteménye, erről az ismert párosról, amelyek nem függenek össze, így külön is olvashatók. A tavaszi napsütésben egy gyönyörű kép jelenik meg Piton szeme előtt. Ő csak áll, és vár. Vajon mi történik? :3 ♥ Fo...