A magyar boszorkány (Harry Potter ff)
By:Zafira32Külalak:
A borító tökéletesen mutatja a főszereplőnket, bár csöppet hiányolom a feliratot. Viszont ha adhatok egy tippet, hagyd így, ahogy van. Csak csúnyább lenne. Nagyon egyik fejezet felett sincs kép, viszont ahol van, azok nagyon jól néznek ki!
- Lehetetlen - motyogtam. Akkármennyire is idegesítő lehetek, ezt sajnos muszáj kijavítanom. Remélem látod a különbséget, az ilyen pici dolgok igenis számítanak.
Az nagyon tetszik, hogy egybe írod a szöveget, nem hagysz ki minden jelenet után egy sort, sokkkal összetettebbnek tűnik így.Történet:
Miközben olvastam a történetedet, egypár dolgot jegyzeteltem. Az első az volt, hogy "Imádom, hogy olyan lehetetlen". Hiszen mégis mennyi lehetőség van rá, hogy egy magyar lány bekerüljön a Roxfort-ba, nem hogy kettő! De tudod, éppen ezért tetszett - tetszik - a történeted! Kellett hozzá fantázia, és biztos nagyon érdekes, hogy miként pattant ki az ötlet az agyadból.
Ami még nagyon tetszett, az az újság cikk, amit még az elején írtál. Nagyon jól megírtad. Az is tetszett, hogy Parvati interjút adott.
Az utolsó dolog, amit lejegyzeteltem, hogy jó dolognak tartom, hogy átírtad Nóra nevét, és hogy az előtte lévő fejezetekben nem voltál lusta kijavítani.
Egy dolog volt, ami szemet szúrt.Jól van megírva, de hogy miért kelett az a kérdőjel a végére, azt nem nagyon tudom megfejteni. Ha már vélemény nyilvánítás, akkor légyszi egy külön mondatban, szerintem ezzel csak el van csúfítva az egész!
Helyesírás:
Ebbe nagyon nem köthetek bele. Nagyjából helyesen írsz, persze van amikor figyelmetlenségből kihagysz valamit.Mint itt. Szerintem kimaradt az "a" betű.
Összegzés:
Összeségében nagyon tetszett a történeted! Kreatív, érdekes, izgalmas,
és egy kicsit a tipikus Lily/James történetekre emlékeztet. Csak azt tudom mondani, hogy folytasd tovább! Sok sikert!
YOU ARE READING
Wattpad Kritika 2 (Szünetel)
RandomVisszatértem és készen állok ismét segíteni a feltörekvő íróknak. Mindegy milyen történt, nyugottan fordulj hozzám! 2017.06.26.