Taehyung

81 1 4
                                    

Merhaba!
Got7 bölümünden sonra Bts harika.Bts kitabımada biasımla başlamak istedim.Hadi başlayalım!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kurs çıkışı bir şeyler içmek için bir kafeye geldin.(Kurs yakın dövüş,kendini savunma gibi bir şey)
Atıştırmalık ve içecek sipariş ettikten sonra telefonunla ilgilenmeye başladın.Yan masaya senin yaşlarında çok tatlı bir kız oturdu.İçeriye bir iki tane erkek girince yüzü buz kesildi.Aldırmadan telefonunla ilgilenmeye devam ettin.Erkekler yan masada ki kızı görünce yanına gelip oturdular.

-Selam.Bugün daha güzel misin ne?

Diye konuşuyorlardı.Biri kıza fazla yaklaştı.Kız uzaklaş benden gibi şeyler sölüyorlardı.Bu olay bir kaç kez tekrarlandı.Sende artık dayanamıyıp kızı sandalyeden çektin.Daha sonra adamın oturduğu sandalyeye sert bir tekme attın.Adam yere yapıştı.

+Sana yaklaşma dedi.Anlama kıtlığın mı var?

Dediktem sonra kızı bileğinden tutup kendi masana oturttun.

-Ç-çok teşekkür eder-

Kız Sözünü tamamlamadan Adam kalkmış senin bileğini tutuyordu.Sen adama baktın sonra sırıtıp kafanı "hayır" anlamında salladın.Sonra aniden boş duran elinle adama sağlam bir yumruk attın

+Canın dövülmek istiyor galiba.Dua et havam da değilim.Arkadaşlarını al toz ol burdan HEMEN!

Dedikten sonra sakin bir şekilde yerine oturdun.Adamlar gittikten sonra.Siparişinde geldi.Kızda bir şeyler sipariş etti.Bu süre zarfında bayağa kaynaşmıştınız.Hava kararınca eve gitmek için ayaklandın.Ücreti ödeyip kızla ayrıldınız.Eve doğru giderken adamlarla tekrar karşılaştın.Ama bu sefer bayağa kişi vardı yanında.Tırsmadın değil.

-Noldu? Betin benzin attı.
Cevap vermeden gidecekken seni kolundan tutup duvara ittirdi.Yanına yaklaşıp vuracakken elinin tutulmasıyla sen dahil herkes o yöne baktı.
-Siz mi gidersiniz ben mi gönderiyim?

Adamların korktuğu belliydi.Bir çırpıda gittiler.Sende teşekkür ederek ayağa kalktın.

-Dikkat et.
+Saol.
-Seni evine kadar bırakayım istersen.
+Peki

Evine doğru yürüyordunuz.Seni kurtaran kişiyle muhabbetinizde iyiydi.Muhabbet arasında adının "Kim Tae hyung" olduğunu öğrendin.

Evime gelince teşekkür edip içeri girecekken eline bir şey tutuşturdu.(Bu telefon numarası.Başka bir şey değil)

-Sonra yine konuşalım.
+P-peki.

Dedin ve eve girdin..
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bitti!
Nasıldı?Eksiklerim varsa veya sölemek istediğiniz bir şey olursa belirtin.Şimdilik bay bay🤗🤗🤗

Bts ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin