Merhaba! Ve iyi okumalar
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah internette gezerken bts ve exo'nun logo oylaması olduğunu gördün.Bütün işi bırakıp oy vermeye odaklandın.Tabiki Bts'e verecektin. (Yanlış anlamayın Exo' yu çok severim.Ama kitap bts kitabı.)Yaklaşık 1 saattir bütün elektronik eşyalardan oy vermiştib.Bir ara mikro dalga fırında da oy vermeyi düşünmüştün ama son anda vazgeçtin.Bu kadarın yeteceğini düşünüp hava almak için dışarı çıktın.
Yolda boş boş gezinirken birinin sana seslenmesini duydun.(J-hope değil)
Tae:(Adın) NOONA!
+Efendim tae ne bağırıyon.
Tae:ah şey pardon.Napıyorsun gel yurda gidelim.
+İyiyim hadi gidelimBeraber yurda doğru yol aldınız.Gülüşe konuşa yurda geldiniz.Kapıyı çaldoğınızda aşkın açmıştı.(Bu j-hope.Çok şaşırdınız biliyorum)
-Maşallah sesiniz öbür mahalleden duyuluyor.
+Öyle mi?Hiç fark etmemişiz.
-Oylomo hoç fork otmomoşoz.
+Yah taklidimi yapma.Sadece şaka yapnıştım.Diyerek içeri girdin.Herkesle selamlaşıp koltuğa oturdun.
-Ee aşkım oy verdin mi?
+Hıhıı verdim.
-Kime verdiğini sormama gerek yok.
+Tabiki yok.Exo'ya verdim.Gemde 50 kez
-Afferim benim aş- bidakika ne e-exo mu?
+Evet ne var bunda.
-Lütfen ciddi olmadığını söğle.
+Tabiki ciddi değilim salak.Ufak bir gülüşmeden sonra yemek için jin'e yardım ettin.Yemekler hazır olunca sofraya oturdunuz.Yemek sonunda sadece tabaklar ve bardaklar kalmıştı.(Anlıyacağınız sömürmüşsünüz)
Ortalığı toplayıp gitmek için ayaklandın.
-Nereye?
+Eve.
-Bekle ben bırakıyim.
+Peki tamam.Yurttan çıkıp yola koyulmuştunuz.
-Ee korece sınavından kaç aldın?
+Hıı o- omu.
-Evet yoksa düşük mü aldın?
+Yoo sadece..
-Sadece ne?
+Şey aldım. Ellihapşubeş
-Ne beş?
+Ellihapşubeş.
-Ell-li beş mi?
+Hıhı. Amman boşver sende.
-Ciddi misin?
+Sence?
-Bana sorarsan tam not alman lazım.Kaç senedir koredesin ve çok güzel konuşuyorsun.
+Sevgilini iyi tanıyorsun.
-Bir gün senin bu şakaların yüzünden kalpten gidicem.
+Yah be biçim konuşuyon!
-Tamam birşey demedim say.Sonun da eve varmıştınız.Kapının önü gelince sevgiline bakım konuştun.
+İstersen gel içeri.
-Yok sen gir ben yurda gideyim.
+Peki seni seviyorum.
-Bende kendimi seviyorum.
+YAH!
-Tamam beh bende seni seviyorum.Ufak bir kahkahadan sonra j-hope dudaklarınızı buluşturdu.Daha sonra da el sallatıp gitti.
~~~~~~~~
Bitti!
Bu arakar ilham gelmiyor anam.Hadi hayırlısı.
Neyse o zaman sonra görüşürüz🤗🤗🤗