Herkese Merhaba~~
Yeni bölüm ile ben geldim~~
Son 3 bölüm :')
Her neyse iyi okumalar😚😚
*************************
Congin'in başlık parasından bahsetmesi ile tüm dikkatler ona odaklanmıştı. Chan ağa ne diyeceğini bilemiyordu. Ama sorun değildi. Babası Suho oldukça zengindi. Gerekirse başlık parası verirdi.
"Kara Conginim bebem zaten Chan ağa Baek'i kendinin yaptı. Bebeleridi olacak başlık parası verse ne vermese ?"
Kyung konuşunca çoğu ona hak vermişti.
"Kris ağa yinede para istersen veririz. Sorun değel hani. İstey misen?"
Suho sormuştu. Oğlu için parayı feda edebilirdi.
Kris ağa başını olumsuz anlamda sallamıştı.
"Girek yok Suho. Olan oldu zaten. Ha başlık parası almışık, ha almamışık ni fark ider. Oglum zaten oglunun olmuştur. Bebeleride olacak. Yani Kyung haklı o vakit. Yani verdim gitti."
Suho başını sallamıştı. Chan ağa ise Baek'e göz kırpmıştı. Baek ise gözleri kısılana kadar gülümsemişti. Tabi Kris ağanın sesini duyana kadar.
"Tamam bebeniz olacak evlenmenize izin verdik ama gozumüzün önünde oynaşın dimedik lo."
Chan ağa ve Baek utanmıştı.
"Boşvir bey. Bırak çifte kumruları."
Tao'ya herkes katılmıştı.
"Hadin söz kesivirek."
Lay'in sesi ile ona bakmıştı. Haklıydı. Madem evlenmelerine izin verilmişti, söz kesmeleri gerekti.
"İyi diyinde gamzeli çocuk yüzükler yok. Ee onu nidecez?"
Sehun belkide hayatında ilk defa mantıklı konuşmuştu.
"Beyim haklı yüzük olmadan nasıl olcak bu iş?"
Lulu'da sevdiğine katılmıştı. Kris ağa onlarada izin vermişti. Lulu'da elden gitmişti.
"Orasını düşündük elbette. Biz önceden yüzükleri alıvermiştik gari."
Suho konuşunca Chan ağada dahil hepsi şaşırmıştı. İki babasıda onu mutlu etmişti.
"Ee ni duruyok o zaman kesek sözü. Lulu git içeriden kırmızı kurdele getir hele."
Lulu koşarak kırmızı kurdele ve makas getirmişti. Lay'den yüzükleri alıp, kurdaleye bağlamıştı.
Kurdaleyi Suho ve Kris ağadan biri kesmek istememişti. O yüzden bu iş Kyung'a devredilmişti.
Kyung önce yüzükleri Chan ağa ve Baek'in parmağına takmıştı. Daha sonra makası alıp kurdaleyi kesiyormuş gibi yaptı.
"Anaaa makas kesmiyi ne etsek ki"
Diyerek herkesin kahkaha atmasını ve Suho'nun elini cebine atıp para çıkarmasına neden olmuştu. Kyung parayı alınca çenesine sürtmüş ve kurdaleyi kesmişti.
"Hayırlar ola. Bir yastıkta kocayıverin gari."
Chan ağa yaklaşıp Baek'in alnından öpünce alkış gırtanısı kopmuştu.
Chan ağa ve Baek'in mutluluğa ilk adımı atılmış oldu.
************************
Ehehh şimdi bana yardım eder misiniz? Serinin ikinci fici olarak hangisini yazmalıyım?
Kayseri? (Yazar Kayseri'li olunca😂)
Adana?
Doğu illerinden?
Yada Karadeniz?Ve kapak yapabilen birini tanıyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şanlıurfa'da EXO (ChanBaek)
HumorChan ağa karısı Fato ile mutsuzdur. Boşanmak istiyordur. Ama töre yüzünden bir türlü yapamıyordur. Ta ki karşı köyü güzel oğlu Baek'i görene kadar. [Tamamen eğlence amaçlıdır.] Serinin 1. kitabı olup, diğer kitaplarla bir alakası bulunmamaktadır.