Az utóbbi időben összeszámoltam nagyjából 20 díj és kihívás elmaradásom van / volt. (plusz még néhány) Úgyhogy elhatároztam, hogy szépen sorjában megyek személyekhez kötve teszem ki a mindent (de tényleg a félvilágot kiirkálom ma ide...) Ez alól kivétel a két Judas díj amivel még mindig lógok két embernek köztük az első személynek :
LeaveMeAlone012 -nek. Ezt a jó sok díjat meg kihívást nagyon köszönöm. A Judas díjért elnézést kérek, de mióta megkaptam van bennem egy belső vita, hogy kikkel csináljam. (mindenki kiakar tűnni ;) ) Úgyhogy azt majd ha kiversengték.
***
Kezdjünk a 10 ténnyel valamelyik történetemről.
Hosszas civódás után úgy döntöttem, hogy inkább az aktuális könyvemről a Jackson családról írom. (Főleg azért mert egy ilyen már van (vagy legalábbis ehhez hasonló a Kém a félvértáborban-ról). Na de fogok eleget pofázni ma még. (A díjak miatt nem kaptok ma részt, sőt lehet, hogy holnap sem sorry)
Tehát kezdjük!
1. A könyv három főbb részre lesz szétosztva (most kezdtük a másodikat [kis emlékeztető]).
2. Eredetileg a karaktereket, hasonlóan Izzyéknél, már több éve megvoltak, vagy legalábbis a neveik megvoltak. Három éve találtam ki mindenki nevét kivéve Yuiét. Ő a végleges nevét két éve kapta, addig May-ként szerepelt a fejemben.
3. Mivel annó, úgy voltam vele, hogy ezt én sehol se tudom megosztani senkivel sem, mert ez fanfiction. (és akkor még nem hallottam a wattpadról) Így eredetileg a teljes 39 kulcs könyv volt beleszőve a sztoriba, ezt csökkentettem le 35-re, hogy ne legyen totális copy és váltak mágikus ereklyékké a kulcsok.
4. Már az összes kulcsnak meg van egy kis füzetben a tulajdonsága és az is, hogy melyik csapat fogja megtalálni.
5. Még további három szereplőt fogok megölni. Ebből egy nem biztos. Egyet a második részben, egyet pedig a harmadikban.
6. További két nagy csavarral szolgálok (egyelőre). Ebből az egyikre már elrejtettem a fejezetekben a nyomokat. Amiért igazán bosszús vagyok rátok kedves olvasóim, hogy csupán 3 ember jött rá... igazából kettő, mert egynek elmondtam és annak a kettőnek is segítettem, miután rájöttek, hogy valami turpisság folyik itt a háttérben.
7. Hayden, Aaron, Ariel és Zoya eredetileg nem voltak benne a könyvben, csak úgy előpattantak a fejemből.
8. Amy sokkal jobban hasonlított a 39 kulcsban szereplő Amyre, nem volt szinesztéziás, és nem volt 170-es IQ-ja sem. Csupán egy dadogós könyvmoly volt, amiből a dadogást kihúztam, ahelyett kapta meg a szinesztéziát.
9. Az eredeti verzióban, nemcsak Dia, Peter, Susan, Joe és Hallie halt volna meg, hanem Edmund is. De szívatósabbra és könyörtelenebbre akartam.
10. Ezen kívül szintén az eredeti verzióban Edmund testén nem osztozott egy démon. (Selma) Hanem a nő egy vámpír volt, aki vámpírrá tette Edmundot. A vámpír képességeit örökölte Yui, aki ugyanúgy Aelinék segítségével szabadult ki Iranától, annyi különbséggel, hogy nem az erejével győzte le az embereket, hanem a karmával és az agyarával, és a vértől erőre kapott. De nem akartam vámpírokat belevinni, így alakult át Selma egy démonná, ami sokkal kivitelezhetőbb volt mint ha vámpír lett volna.
***
Következő szövegelésem a 16; 17. díjamról lesz:
YOU ARE READING
Wattpad díjak
RandomLáttam pár embernél, és tök jó ötletnek tartom, jobb mint amit másoknál láttam, hogy a sztori közepére beraknak egy NEM RÉSZT, kicsit sem idegesítő....