Tiffany istus laua taha ja ohkas. Ta oli väsinud, jälgimast kooli direktorit tema tütre pulmas. Tiffany on NIS agent. Ta on ainult 17 aastane. Tema missioon on jälgida Eun In-Ho’d (kooli direktorit) ja püüda kinni Cha Jung Woo (killer). Nüüd te võite küsida, et miks on 17 aastane tüdruk NIS agent, kes jahib kõige ohtlikumat killerit läbi aegade? Kes veel oleks läinud Keskkooli õpilaseks ilma, et see kahtlust ärataks? See oli Tiffany esimene missioon.
Noor poiss umbes 17 aastane kõndis klassi. Kõik vaatasid teda. Ta naeratas, nagu teaks, et on nägus. Õpetaja tuli klassi ning õpilased istusid.
“Tema on uus õpilane! Kohelge teda hästi!” karjus õpetaja.
Tiffany vaatas uut poissi. Nende silmad kohtusid ja Tiffany teadis, et midagi oli tema juures kahtlast. Poiss tundis sama.
“Tere, minu nimi on Tao!”
Kõik plaksutasid ning tervitasid teda.
“Mine istu Mina kõrvale.”
Mina oli Tiffany varjunimi. Tao naeratas Tiffanyle. Tiffany vaatas teda ülbe näoga. Ta lõpetas naeratamise ja muutus tõsiseks. Ta istus tooliga võimalikult kaugele.
“Kui lapsik!” naeris Tiffany.
Tao tegi talle nägusi.
“Nii klass! Võite vahetundi minna!" Õpetaja kõndis klassist välja.
Tao võttis välja raamatu ja hakkas lugema, samal ajal kui teisid lobisesid ja karjusid.
“Kas sa ei peaks õppima?” küsis Tao Tiffany käest.
“Ära räägi minuga,” vastas Tiffany ülbelt.
“Miks sa nii ülbe oled?”
“Yahh...Ma ütlesin, et ära räägi minuga!”
“Gosh...Okei.”
Tunnid läksid ning kool oli läbi. Kell oli 14:00. Tiffany hakas koju jalutama. Ta elas üksinda ning tal polnud vanemaid. Järsku hakkas keegi teda jälitama. Tiffany ootas õiget ajastut, et rünnata. Ta jälitaja tegi esimese liigutuse. Ta lõi Tiffanyd pähe ning nad mõlemad alustasid kaklust. Tiffany tegi jalaga high kicke. Kui Tiffany lõpuks märkas, et see oli uus poiss Tao, lasi ta kohe ta kaelast lahti.
“Kes sa oled? Mida sa siin teed?” küsis Tiffany.
“07332,” vastas Tao.
Tiffany näis üllatunud.
“07438,” olen mina.
“Ma teadsin seda,” ütles Tao.
“Mis su päris nimi on?”
“Huang Zitao, aga võid Taoks kutsuda. Sinul?”
“Tiffany, miks nad su saatsid?”
“Nad arvasid, et sa vajad abi.”
“See on minu missioon,” vastas Tiffany veidike ärritatuna.
“Aga nüüdsest on see MEIE missioon.”
YOU ARE READING
The Last Mission (eesti keeles)
ActionTiffany ja Tao on mõlemad salaagendid. Kas nad armuvad või keskenduvad lihtsalt tööle?