6.osa

210 18 0
                                    

Päeva möödusid aga nad ei rääkinud sõnagi. Tiffany oli juba peaaegu terve ja kooliaasta oli lõppemas. Homme oli viimane päev. Tao saatis Tiffanyle sõnumi: Kohtume koolimaja katusel lõuna ajal.

Lõuna oli käes. Nad olid just üksteisega läbi saamas aga nüüd olid nad nagu mitme ookeani taga. Tiffany jõudis katusele ning vaatas Taod. Tao teadis, et Tiffany oli katusel ning pööras ümber.

“Homme on kooli aktus. Me peame olema valvsad. SWATi tiim ja NISi tiim tulevad ka, juhuks kui midagi peaks juhtuma,” ütles Tao.

“Ma tean, ega ma loll pole,” vastas Tiffany.

“Ma käitun lihtsalt viisakalt,” vastas Tao. Tiffany kõndis eemale. “Sa meeldid mulle ka,” sosistas Tao.

Kätte jõudis aktuse päev. Tiffany ja Tao istusid eesreas. Nad mõlemad jälgisid pingsalt Jung Kang-Wood. Pool tundi läks mööda ning hüüti nende nimed. Nad mõlemad said auhinna examil esimese koha eest. Järsku tõusis Jung Kang-Woo. Mees mustas astus sisse ning vehkis õpilasi ja õpetajaid püstoliga. Kõik hakkasid karjuma. Kaks meest tulid tema järgi ning võtsid Tao ja Tiffany kinni. Jung Kang-Woo tõusis, võttis taskust noa ning lähenes direktorile. Ta haaras direktori enda haardesse ning pani noa ta kõrile. Ta hakkas juba midagi ütlema, kui Tao ja Tiffany lükkasid need mehed, kes neid hoidsid, eemale. 

“Võtke nad kinni!” karjus Kang-Woo.

10 meest ilmus eikusagilt. Neil olid noad ning nad hakkasid Taod ja Tiffanyt peksma. Tiffany võitles nelja mehega, samal ajal kui Tao võitles kuue mehega. Tiffany oli juba võitnud kahte meest. Tao nelja meest. Tiffany nägi ainult ühte meest tema ees. Järsku tundis ta mingit asja enda seljas. See valutas ja veel väga. Ta teadis, et see polnud nuga. Teda oli lastud. Ta langes põlvili. Püssilasku ei pantud selles kaoses tähelegi. Ta hammustas oma huuli ning silmast voolasid pisarad. Valu oli liiga suur. Ta üritas ennast püsti tõugata aga teda lasti teist korda. See valu lausa karjus temas. Ta nägi laval nuga ning vaatas teda tulistanud mehe poole. Ta viskas nuga mehe poole ning nuga tabas mehe paremat kätt. See mees kuktas relva ning kukkus karjudes maha. Tiffany sundis enda üles tõusma. Ta oli juba püsti, kui järgmine mees teda hoaga lõi. Tiffany karjus valust. Ta lükkas mehe lavalt maha ning tõmbas noa seljast välja. Ta vaatas Tao poole. Keegi oli valmis teda tulistama aga Tiffany viskas mehe poole noa. Samal ajal muutis mees meelt ning tulistas hoopis Tiffanyt. Tiffany kukkus. Tao märkas viimaks mis Tiffanyga oli juhtunud. Ta võitles viimase mehega ära ning jooksis Tiffany juurde. Keegi tulistas teda jalga ning Tao kukkus nuttes maha, püüdes ennast Tiffany poole tõmmata. 

Tiffany vaatas teda pisarad silmis. Ta püüdis Tao juurde roomata aga ta oli liiga kaugel. Tiffany oli suremas. 3 uut meest tulid lavale ning hakkasid Taod jalgadega peksma. 

Samal ajal oli direktor ikkagi killeri käes.

“See mees,” karjus Kang -Woo,”on mõrvar! Ta sundis mu viieteist aastase tütre enesetappu sooritama! Tema tuleks tappa! Kõik süütud hinged, kes täna surma saavad on ainult selle mehe pärast!”

Tiffany sosistas Tao nime. Tao nuttis, püüdes talle lähemale saada. Tiffany kaotas rohkem ja rohkem verd. Ta oli surmale nii lähedal. Ta vaatas Taod viimast korda ning sulges silmad.

“Tiffany!!” karjus Tao. SWATi tiim ja NISi tiim lõhkusid aknad ning panid Kang-Woo põlvitama. Teised mehed jooksid minema. Tao jooksis Tiffany juurde ning püüdis teda äratada. Kiirabi tuli ning tõmbasid ta Tiffanyst eemale.”Eiiii...eii....eii...!!!”

“Lõpeta, ta on surnud! Varsti oled sina ka kui sa veel liigutad!” karjus õde.

“Eiii!!” nuttis Tao. Ta püüdis Tiffany juurde saada aga teda ei lastud. Nad panid Tiffany kanderaamile. Tiffany käsi kukkus elutult kõrvale ning see tegi Taod veel nutusemaks. Viimane asi enne kui ta silmad sulges oli see, et Boss puhkes naerma.

The Last Mission (eesti keeles)Where stories live. Discover now