Nem láttam halottam semmit mikor kómában voltam. Csak arra emlkészem ahogy James próbált ébresztegetni egyre kevesebb reménnyel.
James:Lily!!! Kérlek kellj fel! Kérlek... Ne add fel! Szükségem van rád.. -mondogatta kissé sírós hangon.
Hirtelen felriadtam. Nem tudtam mi történt... csak azt èreztem vérzik a fejem.
Lily: Hol vagyok? Mi történt? Nagyon fáj a fejem.
James: Nyugi. Beverted a fejed és eláljultál.
Lily: Ah... már megint engem ért az életveszèly
James csak mosolygott egyet. Majd elmentünk a városba hisz tudott egy helyet ahol taláhatunk kaját és fegyvert. 7-kor indultunk és amokor beèrtünk a városba egy alakot láttunk... Elkezdett futni. Utánna futottunk, majd elkaptuk. Egy lány volt, a volt osztálytársam. Hirtelen a nyakába ugrottam.
Lily: Te vagy az Petra?
Petra: Igen èn! Lily, azt hittem te is meghaltál.
Lily: Èn nem. Ès James is él!
Ezután elmentünk szereztünk kaját majd Petrát követve kiderült, hogy a fán van neki egy menő faháza. Hát felmentünk este. Megkajáltunk majd James lement a fa tövéhez. Én utánna indultam.
Lily: Mièrt jöttèl le?
James: Tegnap ugye kèrdeztem, hogy leszel-e a barátnőm. Tehát?
Egy ideig gondolztam, majd hirtelen kinyögtem.
Lily: Igen!!! - mondtam boldogan, majd megpusziltam.
Petra lejött és elmondtuk neki . Hát igen... ha már örökkè zombiapokalipszisben kell èlnünk legalább az álmom teljesült. Mikor felakartunk menni a fára a kutyám elkezdett ugatni majd ráugrott a zombikra ès szèttèpte őket. Megmentette az èletem. Mint mindig.
Lefeküdtünk aludni majd egy "jót èjt"-el elköszöntünk egymástól.
YOU ARE READING
Az apokalipszis [SZÜNETEL]
AdventureEgy lány (Lily) kap egy kutyát, majd 7 év múlva mikor 17 éves lesz bekövetkezik az apokalipszis. Tudtuk szerint ketten vannak màr csak életben. De ez nem 100%...