"Dobrý den, pane Coopere" Slušně sem pozdravila vedoucího mamky.
Za mnou vtrhla do jeho kanclu i sekretářka se slovy; "Moc se vám omlouvám prolezla mi pod pultem."
"To není to nejhorší co jste zde provedla!"***
"Nechte ji tu, vyslechnu si ji a maximálně zavolám ochranku" zašeptal si sám sobě pod vousy.
Jakmile ta sekretářka zaklepal dveře vypustila jsem na nějsvé všetečné otázky!.
"Mohu se zeptat na poslední práci mé matky?....jmenuje se Gemma Hoeard a já jsem Jessica Howard." Řekla jsem mu přímo do jeho očí, které mi směřovali do výstřihu. Ani nevím jesli mě poslouchal, ale díky jeho odpovědi asi ano;
"A Gemma má milovaný Gemma, jakpak se má a jakpak se živí??"
Zeptal se mě.
"Nooo, momentálně nevím jak se má...je to na dlouho...a jak myslíte jak se živí? Její plat snad určujete vy na?!" Pátrala sem pořád na mrtvém bodu.
"Ano to je pravda tedy až do té doby co si sama dala padáka" řekl ale ten jeho hněv byl slyšet v každém jeho slově.
"Ehm...asi si mě pletete ale moje mamka by neskončila"
"Ne, ne, ne to jsem si taky myslel než se to stalo...Gamma byla jedinečná žena..něco mnohem víc než jen nějaká šlapka..nepracovala stejně jako ostatní v mém podniku" řekl s úsměvem na tváři.
"Eh...dobře můžete mu prosím odpovědět?"
"Ehh...dobře tady máš rozpis"
"Děkuju" řekla sem a snažila se dostat prič.
"Naschle" řekla sem ještě ve dveřích
Venku už na mě čekala Mia.
"Tak co, co si zjistila?" Zeptala se mě Mia
"Jenom sem dostala seznam nějakých zákazníků...." sklamaně sem ji odřekla.Toho chlapa už nechci nikdy vidět!
Ahoj, tu Akallifa
Omlouvám se za chybičky a případné překlepy.
S touhle kapitolou mi pomohla Corydali♡♡ bez ní a jejího kdy už bude další kapitola [dil] bych ji nevidala snad NIKDY. KOL.
-Doufám že se bude líbit♡♡♡
ČTEŠ
Daddy....?
Short StoryNeříká se mi to lehce ale moje mama je "slapka"...chápu ze to "dělá" pro me jelikož nemáme peníze..ale i tak.....ve škole o mém životě nikdo neví říkají mi "ŠPRT"..i když ja se učím jen kvůli tomu aby me vzali na vysokou..peníze me netrápí mamka o t...