Díj😊

16 3 0
                                    

(Ja, amúgy az összes ilyen dolgot ebbe a könyvbe fogom kirakni.)

Hatalmas nagy köszönet ezért a cukiságért ifeelyourtouch-nak💞💞

Szóval, kérdések:

Szóval, kérdések:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1. Huh, ez így nehéz. Vagy azt, hogy megélhessek az írásból, vagy azt, hogy Lázár Stoni legyen a férjem. Nem tudok választani.🙈

2. Csatlakozom a bulikához.

3. Konkrétan nekem nincs, de van 2 kutyánk, meg 6 macskánk 😄

4. Ha arra gondolsz miért kezdtem el, akkor már nem emlékszem. Amikor megtanultam írni, már írtam kis meséket, meg minden. Később - amikor újra visszataláltam az írásra 12-13 éves koromban -, akkor az, hogy én így adtam ki magamból a dolgokat. Nem tudtam kinek mondhatnám el, így leírtam.

5. Rengeteg kedvenc könyvem van igazából 😅 örök fav az Egy különc srác feljegyzései, és a Szívem és egyéb feketelyukak.

6. Ebből is több van, de ha csak egyet kell említeni akkor a Megölni Hedviget (szokenemecsek 'tollából')

7. Jókislány vagyok (😇), így talán az, hogy lekapcsolták a wifit 😄

8. Hát, említhetném, amikor karambolozott a buszom, de akkor nem sérültem meg (csak a pici lelkem:(). Ha a sérülést is nézzük, akkor az, amikor egy hónapon belül megzúztam a jobb térdem és bokám is.

9. 😊😍❤ ezek, mert mindig cuki dolgokra írom, és a cuki dolgok jók

10. Egyszerűen csodálatos❤

Kihívottjaim:
bookwriter0121

sophiecoal71

és irokhairniakarok

(Amúgy ilyenkor mindig random válogatok 😄)

Kérdéseim felétek:

1. Hogy telik eddig a nyár?

2. Általában olyan tempóban haladsz az írással, mint szeretnél (vagy te is egy lusta állat vagy😂)?

3. Követed a kortárs költészetet?

4. Mi leszel, ha nagy(obb) leszel?

5. Honnan szerzed az ihletet az íráshoz?

6. Ezt sosem tudom kihagyni: Esti Kornél?

7. Te is falramászol, ha meghallod valahol a Despacitot?

8. Hogy állsz a tényhez, hogy jövőre Budapesten rendezik a csoportunk jégkorong vb-jét?

9. Balaton: északi, vagy inkább déli part?

10. Van olyan előadó (énekes, banda), akinek a koncertjén bármi áron ott akarsz lenni?

Üzenem neked: jól vagyok! •14•Where stories live. Discover now