Dupa ce am aflat ca Selly s-a culcat cu Magda... Am asteptat ca Selly si vina de la lucru,ca sa cer o scuza de ce a facut asta
Dupa o oră,acasa
Selly:- Iubito, am venit.
Eu:- Avem ceva de discutat.
Selly:- Ce s-a intamplat??
Eu:- Aseara unde ai fost?
Selly:- La o bere cu baietii, ti-am spus la telefon.
Eu:- Minti, ai fost in club si te-ai culcat cu Magda. Max mi-a spus tot..!!!
Selly:- Am baut foarte mult si cand Magda a venit la mine si a inceput sa se dezbrace, era intuneric si nu am vazut bine ca era Magda am crezut ca esti tu.
Eu:- Selly sti ceva bag divort. Nu vreau sa te mai vad....
Selly:- Si fiul nostru. Cu el ce o sa se intample?
Eu:- Voi avea eu grija de el..Peste o saptamana, la tribunal...
Avocata mea:- Domnule Judecator vreau sa spunca domnul Andrei Selaru, a luat banii de chirie si sa dus la prostituate cu ei. El fiind constient ca are un copil de 6 ani...
Judecatorul:- Domnule Selaru, este adevarat ce spune avocata doamnei Ela Selaru?
Selly:- Domnule Judecator, eu am fost in club cu banii mei, nu cu cei de chirie. Si nu am fost la prostituate si o fata a venit la mine si a inceput sa se dezbrace. Fiind mai intuneric in club si eu fiind beat am crezut ca e Ela, dar m-am inselat.
Eu:- D.J minte
Judecatorul:- Gata, liniste in sala. Daca dv sustineti ca minte. Sunteti divortati.
Selly:- Dar copilul?
Judecatorul:- Copilul fiind mai mic de zece ani, v-a ramane in custodia mamei...Si asa s-a terminat o casnicie frumoasa. Din lucruri minore, poti pierde totul......
(A vorbit poetul din mie.:-\ )
CITEȘTI
Căsătorită cu Selly [Finalizat]
FanfictionDaca va plac povestile cu vloggeri. Sper sa va placa si povestea mea