5. kapitola

48 2 0
                                    

Prišla som k Taehyungovi domov. Mal veľký dom a dôvod som sa dozvedela po vstupe doňho. Taehyung tam býval ešte s šiestími ďaľšími chalanmi. Zaviedol ma ku gauču a zavolal:,,máme návštevu..poďte sa zoznámiť." Ani nie o minútu tam všetci siedmi sedeli a pozerali sa na mňa. Neskôr Taehyung prehlásil:,, Mali by ste sa predstaviť"

,,Volám sa Kim SeokJin. Volaj ma Jin. Ako si si všimla všetci sme z Kórei. Tu doma som taká eomma ( to znamena po kórejsky mama) týmto šiestim tu varím, upratujem, žehlím, pečiem a tak ďaľej. Bezo mňa by tu neprežili ani týžden. Sú to moje deti." dokončil Jin.

,,Ahoj ja som Namjoon. Väčšinu vecí zničím preto mi Jin nedáva prácu." usmial sa.,,Taktiež ma volajú Joon."

,,Ja som Jeon Jungkook. Som najmladší. Mám veľa preziviek ako napríklad Kook, Kookie, Jungkookie, Bunny, atď. Rád športujem. Nechcem sa vychvalovať, ale každý šport mi ide." uchechtol sa.

,,Ahooooj. Volám sa Jung Ho Seok. Som rodinné slniečko." vypískol Hoseok.,, Volaj ma Hobi alebo J-hope."

V rohu sedeli ešte dvaja. Tiskli sa na seba ako sardinky. Zrazu jeden povedal:,, Ahojky, ja som Park Ji Min. Volaj ma Jimin. Pochopiteľne. Ak sa pýtaš..áno som teplý. Chodím tuto so Yoongim." dopovedal Jimin. 'Jaaj oni sú tak zlatý.' pomyskela som si.
,,Ako si počula, moje meno je Yoongi. Min Yoongi. Milujem Parka Jimina." povedal s láskou v hlase.

,,Moc ma teší. Ja som Ciera. Zbožňujem športy. Najmä gymnastiku." povedala som.

Večer sme pozerali film. Všetci zaspali okrem mňa a Taehyunga. ,,Taehyung..mám na teba otázku." ,,hmmm?" spýtal sa zabratý do filmu. ,,Prečo si ma zachránil?"
,, Noo nebudeš mi veriť ak ti to poviem." ,,Budem" riekla som.

,,Som tvoj aniel"

Tááák po dlhéj dobe je tu znova cast. Dúfam že ste si ju užili

😊😊😊

NO MORE DREAM ||kth||pjm.myg||Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora