Luni, 15.12.2014
Hei,
Doar ce am revenit din excursie. În prima zi am ajuns destul de târziu la autocar și toate locurile păreau ocupate. Când am ajuns lângă tine te-am auzit oftând apoi te-ai ridicat și mi-ai făcut loc pe scaunul de la geam. M-am așezat și te-am mai privit odată. Îți butonai telefonul fără să fii atent la ce se întâmpla în jurul tău. Jake a venit lângă noi și m-a chemat în spate unde îmi păstrase un loc. Când am vrut să mă ridic tu te-ai uitat urât la Jake, apoi m-ai privit și mi-ai spus că nu mă vei lăsa să mă ridic până ajungem la destinație. M-am așezat învinsă înapoi pe scaun și te-am privit și eu urât în timp ce Jake s-a îndreptat cu pumnii încleștați spe locul lui.
Tot drumul am privit pe geam sperând ca timpul să treacă mai repede. Credeam că după ce autocarul va opri vei pleca înainte, dar tu ne-ai așteptat pe mine și Matei. Când Jake a venit și și-a trecut brațul pe după umerii mei ți-am văzut palmele strânse în pumni și maxilarul încordat. Mai aveai puțin și îl luai la bătaie. Ar trebui să îți controlezi reacțiile astea exagerate pe care le ai. După ce ne-am cazat tu și Matei nu v-ați mai îndepărtat de mine. Încercați oare să arătăm ca trio-ul Harry, Ron, Hermione? M-ați urmat până și în camera pe care o împărțeam cu alte trei colege. Ați dat buzna și nu ați mai plecat până nu am adormit toate patru.
Nici în a doua zi, atunci când trebuia să urcăm pe munte, nu ați revenit la normal. Amândoi stăteați lipiți ca scaiul de mine. Să nu mai pomenesc că aproape l-ai luat la bătaie pe Jake atunci când a apărut lângă mine. Pe drumul spre casă comportamentul din prima zi ți-a revenit la normal. În autobuz m-ai obligat să stau la geam și nu mi-ai mai adresat nici măcar un cuvânt în timp ce Matei încerca să rupă plictiseala prin tot felul de jocuri. Comportamentul tău mă face din ce în ce mai confuză. Acum ești vesel și sociabil, iar peste o oră devi cubul de gheață care ține oamenii la depărtare. Nici măcar nu mai știu ce simt în preajma ta. Poate mă atragi doar pentru că îmi ești inaccesibil și rece tot timpul. Sper că aceste sentimente se vor clarifica la un moment dat.
Semnat, fata care nu mai știe ce simte.
CITEȘTI
Scrisori Netrimise
Short StoryCe poți face când ești atât de timidă încât nu te poți uita nici în ochii persoanei iubite?