1.

102 3 1
                                    

Duyuru.. kapağınin siyah olması biraz gizemli olmasindan kaynaklı. Şimdi size kime asik olucağını yazsaydım kitabın tadı kalmazdı hadi başlıyalım
---------------------------------------------------------

Merhaba benim adım nur kısaca bana gizli derler niye mi çünkü benim hakkımda kimse tam olarak bisey bilmez😉tanıştığıma memnun oldum ben gizli 19 yaşında ve üniversite 2. Sınıfım konservatuar okuyorum çoğu kisi ve bende sesimi çok seviyorum(he anladik sesin güzel jhjhjhjhdghdjd)
Ama hayalim korede şarkıcı olmak niye mi ilerleyen zamanda açığa çıkar
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Her zamanki gibi sıkıcı günlerde biriydi evet şuan türkiyedeyim ama 3 ay tatilde canım anneannemin yanina gidicem anneannem korede tek başına yaşıyo dedem benim koreli yani mantıken annemde koreli ama ben hem koreli hem türküm babam çünkü türk. Evet ya aslında güzel bi duygu bir dil ek biliyorum😈 bu arada annem ve babam ben 5 yaşındayken uçakta hayatını kaybetmişler uçak düşmüş ve hayatta kalan kimse yokmuş bende ablamla yaşıyorum o bana hem anne hem baba hem abla oldu ablam şuan 23 yaşında ve moda tasarımcı onu çok seviyorum öyle geçinip gidiyoruz ve benim dedemde yok😢.neyse konumuza gelelim 3 ay tatile tam 2 hafta var ve ben çok heyecanlıyım niye bilmiyorum ama sanki iyi biseyler olucak gibi gibi.

*Sabah saat 7*
Alarm çalıyo
Tabi nur çok uykucu yani uykusunda kaçırılsa tık yok öyle bisey neyse he unutmadan biseyler daha var nur 170 boyunda 50 kilo ve acayip bi şekilde yalnızlığı seviyo çok konusmaz antika gibi evet....

-bu alarm ı yine kim kurdu ya ablaaa
-efendim nur
-ya abla ya niye 7 ya niye 12 değil
-oha nur ben öglen 3falan dersin beklerdim bu aralar bi acayipsin sende
-dimi ya neden 12 dedim ki. *exo=12*
Kalktım elimi yüzümü yıkadım ve bi duş alıp kıyafetlerimi giyindim

Saçlarımıda yaptım ve hazırım saate baktım saat 9.46 hemen evden çıktım 10 da sers baslicaktı ve en gıcık hocanın dersiydi ya bu hoca bana takmış ya kıskaniyo beni ya bi gün üniversiteye yeni aldığım bi etekle geldim neyse geldi bana bu eteği yeni almışsın dedi ben de evet dedim ne diyim baktım kadın üstümdekileri incelemeye başladı bu ne ag kadın benim dolabımı benden iyi biliyo neyse tam gidiyodum kolumdan tuttu o eteği indir dedi bende şok tabi bende kırmadım indirdim kadının bizim okulda kızı var üniversite 3 kız götüne kadar etek giyiyo bütun gözler kızda kadında hergün kızıyla bize övünüyo neyse çok uzattım mal ya kadın. Sonradan öğrendim ki kızın sevdiği çocuk bana aşıkmış ya ablamıyorum okulda beni çok az kişi tanır ama ben kimseyi tanimam gerci o tanıyanlarda taniyo snar benim en iyi tanıyan iki arkadaşım var biri rüzgar diğeri alara neyse rüzgar benim çocukluk arkadasım alara lisede tanıştık iyi kız baskada arkadasim ve beni taniyan yok taniyo sanan var....
R6(RÜZGAR)
R6-NUR NAPIYOSUN
NUR-IYILIK VALLA SEN
R6-BENDE OYUNCULYK ICIN CALISIYOM
NUR-HMM COK IYI YA RUZGAR SENDEN BISEY ISTICEM
R6-TABIKIDE AMA NE ISTICEKSIN
NUR-YA BEN 2 HAFTA SONRA KOREYE GIDICEM AMA ANNEANNEM DE KUZENIM HASTA OLDUGU ICIN AMERIKAYA GITMEK ZORUNDA SENDEN RICAM SENDE BENLE GELIR MISIN? ZATEN
R6-TABII DE ANNEANNEN BISEY DEMEZ MI?
NUR- RUZGAR MAL MISIN BENIM ANNEANNEM SENIN ANNEANNEN HEM ANNEANNEM DEDI ODA GELSIN DIYE ANNEANNEM BEN GITTIKTEN 1 AY SONRA VEYA DAHA SONRA GELURMIS ODA BENI BIRINE EMANET ETMEK ISTEDI VE SANA SOYLEMEMI ISTEDI
R6-HA TABIKI GELICEM SAAT KACTA NERDE BE ZAMAN
NUR-SAKIN RUZGAR BEN SANA MESAJ OLARAK ATARIM BB
R6-BB
inanamıyorum nurla tatil ha çok iyi ya hem sm ye de onun yerine ben basvurucam o kadar israr ettik yok efendim ben exo yu görsem konusamam fln filn bende onun adina basvururum yasasın 😉

exo'nun belası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin