Hopp még egy díj. Ismét köszönöm NattyRoberts
Tények rólam, megint (blah):
1. Hullámos a hajam. És rövid. Utálom.
2. Mindjárt mennem kell a buszra, szóval ezt sietve írom. Nézzétek el ha összecsapott.
3. Vakációban is korán kelek, akaratom ellenére. És nagyon későn fekszem le.
4. Szeretem az erősebb színű rúzsokat.
5. Barna a szemem.
6. Hasonlítottak már Nina Dobrevhez, illetve Vanessa Hudgenshez is.
7. Nem tetszett a Harry Potter és az Elátkozott gyermek.
8. Kell nekem egy furkász. Valakinek nincsen kölcsönbe?
9. Van egy szív szemű emoji párnám. Mindig vele alszok.
10. Életem értelme Nolan Gerard Funk.
Kérdések:
1. Melyiket szereted jobban, fényképezni másokat és a természetet, vagy, hogy téged fényképezzen valaki?
Az előbbi. Utálom ha fényképeznek.2. Ha választani kéne shoppingolás, vagy egész napos netezés?
Shoppingolás:)3. Sós vagy édes kaját szeretsz jobban?
Mindkettőt szeretem egyaránt.4. Melyik a kedvenc chips ízed?
Sajtos és a hagymás tejfölös.5. Milyen természetfeletti lény lennél, ha tehetnéd?
Hm, ez jó kérdés. Árnyvadász, esetleg szirén.6. Miért ezt választottad az ötösnél?
Azért Árnyvadász, mert elvégre ők emberek, angyal vérrel az ereikben. Szóval ja, ez érthető. Szirént pedig azért választottam, mert imádnám a férfiakat szédíteni. 🙈7. Örökké tartó életet szeretnél inkább, vagy egy csendes, fájdalommentes halált öregkorodban?
Nem tudok választani. A halhatatlanságnak az a hátránya, hogy amíg fiatal vagy rendben, de mindemelett a barátaid, családtagjaid, szeretteid halálát kell végignézned. Végigvárni, hogy megöregedj, azt valahogy nem bírnám. Utálnám, hogy öreg vagyok. Mondjuk az leszek, de ez most részletkérdés.8. Stefan Salvatore vagy Damon Salvatore?
Mindkettőt imádom.9. Édesség vagy zöldségek és gyümölcsök?
Nem tudom.10. Melyik a kedvenc gyümölcsöd?
MÁLNAKérdéseim:
1. Jelenlegi sorozat, amit nézel?
2. Melyik volt a legutolsó könyv, amit olvastál?
3. Salvatore fivérek vagy Mikaelsonok? Miért?
4. Melyik banda/együttes/énekes koncertjére mennél el legszívesebben?
5. Hányadikos leszel?
6. Vannak terveid a nyárra?
7. Szereted a Nutellát?
8. Ismered a Tumblr appot? (lol)
9. Coca Cola vagy Pepsi?
10. Szokták magazinokat olvasni?Jelöltjeim:
The_Ravel - The High Road
Megyek elbújni, nem tudok egynél többet megjelölni. Azért itt hagyom nektek Nolant, csak mert miért ne.
YOU ARE READING
Vakfolt
Mystery / ThrillerAya olyan titkot hordoz a lelkében, amely nem engedi ismerkedni senkivel. Aya zárkózott, különc lány. Will szabad és megállíthatatlan. A két fiatal sorsa már az egekben is megkötetett.