Právě se připravuji na Videocamp. Jedu tam z donucení mé kamarádky, Any. Jedeme autobusem, který jede za 20 minut a já stále nejsem připravená. Už mi volala i Any, kde jsem.
Vybíhám z domu a mířím si to směrem na autobusové nádraží. Tam už čeká Any a další táborníci. "Promiň, ještě jsem se musela najíst" omluvím se a ona pouze přikývne.
O 2 hodiny později
Když přijedeme, rozdělí nás na pokoje. Já jsem s Any a nějakou holkou. Když si vybalíme, jdeme rovnou na nástup, kde nám řeknou všechny informace. Po nástupu se jdeme seznámit s ostatními s týmu. Vedoucí nám řekla, že youtubera nám přidělí zítra.
Potom jsme se navečeřeli a šli jsme na pokoj.
Druhý den ráno
Vstala jsem, připravila jsem se a všichni jsme šli na nástup. Na nástupu nám právě oznámili, jakého youtubera máme. Vadaka. Všichni začali jásat.
Vadim se rozešel směrem k nám a začal nás zdravit.
Na nástupu jsme se také dozvěděli, jaké téma turnusu máme a vylosovali jsme si scénář. Téma byla komedie a scénář měla být nemocnice.
Po nástupu jsme všichni odešli na snídani. Po snídani jsme všichni šli na pokoj a asi po deseti minutách, co jsme tam seděli a koukali do stropu, za námi přišel Vadim. Všichni jsme se na něj podívali překvapeně. "Ahoj" řekne vesele, my ho pozdravíme nazpátek. "Chtěl jsem se seznámit, ať znám aspoň vaše jména". My se všechny představily a on po nějaké době, co jsme si povídali odešel. Celý den se nic moc nedělo, jen jsme točili.
Další den
Je ráno, jsme po nástupu a snídani. Jdeme do školy natáčet, protože to tam celkem vypadá, jako v nemocnici. Připravíme potřebné věci a začneme natáčet. Po natáčení jdeme na oběd a potom máme polední klid.
Asi po deseti minutách vlítne do pokoje Vadim a zeptá se "Můžu si na chvíli vypůjčit Niky?" a podívá se na mě. Já zčervenám a zvednu se, jdu za ním. Hned, jak se zabouchnou dveře, se ho zeptám "Co potřebuješ?" . Chvíli mlčí, ale pak řekne "Musím ti něco říct.." podívá se na mě a pokračuje.. "No, víš.. Už na prvním nástupu si se mi líbila" řekne a já na něj kouknu překvapeně a opět zčervenám. Hned mě chytne za ruku a táhne mě k němu do pokoje, já nenamítám. Vzorně zamkne a přitáhne si mě k sobě, políbí mě. Začnu spolupracovat. Najednou se ocitneme na posteli. Začne mě hladit pod tričkem. Potom mi sundal triko a začal mě líbat na krku. Po chvíli jsme byli oba nazí. Začal si hrát s mými bradavkami, když už ho přestaly bavit, sjel dolů a dotknul se mého středu. Naskočila mi husí kůže. Po chvíli do mě strčil dva prsty a já zavzdychala. Po asi třech minutách je ze mě vytáhnul a vniknul do mě. Chvilku tam jenom byl a potom se začal pohybovat. Potom jsme se oba dva udělali.
Chvíli jsme tam beze slov jen tak leželi a asi po deseti minutách jsem se podívala na mobil a zjistila, že jsme prošvihli celé natáčení. "Měli jsme být na natáčení" řekla jsem tiše "To je jedno, tohle bylo lepší" řekl spokojeně. Rozloučili jsme se polibkem a já utíkala na pokoj za holkama.
Tam už na mě holky čekaly.. "Kde jsi byla? My natáčeli a ani Vadim tam nebyl" řekla prozíravě Any. "No... My jsme se.. Zakecali" řeknu zakoktaně. Any se ušklíbne "Zakecali.. Jasně." a obě se zasmějou. Já zrudnu.
Od toho, co se to stalo, s Vadimem chodim a jsme spolu už 3 roky a jsme šťastní.
ČTEŠ
Youtubeři 13+
FanfictionAhoj, toto jsou naše výtvory, neberte to moc vážně. Píšeme to, když je nuda. :-------)