Dejzr 13+

483 15 6
                                    

      Připravuji se na sraz v Hradci. Mám tam přespat v jednom hotelu, takže si balím i hygienické potřeby a tak.. Za chvíli mi jede bus do Prahy a tam přestupuju do Hradce.

   V Hradci
Vystupuju z autobusu a kouknu na hodiny. Mám tam být ve 14:00 rozhodnu se že si dojdu do hotelu vybalit.
   Po vybalení se kouknu na hodiny je 12:30 to si stihnu v pohodě dojít ještě na oběd pak jen půjdu na náměstí a sejdu se tam s pár lidmi a hlavně s tima čtyřma. Asi se ptáte s kým.. S Dejzrem,Mattemem,Mackem a Vitou. 

    Po obědě jdu rovnou na místo srazu. Tam už je pár lidí, ale nikoho neznám. Tak si stoupnu kousek dál od všech a jenom čekám.
    Z dálky se po chvíli vynoří 4 kluci a všichni začnou jásat a běží k nim. Já se tam pomalým krokem rozejdu, proč bych se namáhala během, když už tam u nich všichni stejně jsou. Zastavím se tam a kouknu na všechny a můj pohled se zastaví na Dejzrovi který mě pozoruje. Usměju se a on mi úsměv oplatí.

   Teď sedíme na trávě v nějakém parku a povídáme si.. Tedy, oni si povídají, já mlčím. Prostě už jsem taková. Po chvíli se mě Mattem zeptá, proč nic neříkám. "Já už taková prostě jsem" odpovím jednoduše. Všichni na mě koukají a mně to začne být nepříjemné. Mattem jenom pokýve hlavou a já se radši začnu dívat do mobilu, protože na mě stále všichni zírají.
          Na srazu se pak už nic moc nedělo tak to přeskočíme..

Po srazu
Po srazu jsem šla rovnou na hotel že si lehnu do postele a už nevylezu ale před hotelem na mě někdo zakřičí ať počkám. Otočim se a uvidim čtyři kluky. Kouknu pořádně a koho neuvidim, Mattema,Vitu,Macka a Dejzra. Nejdřív si říkám že je to blbost tak se otočim a jdu dál, ale někdo mě chytí za rameno a já skoro zakopnu. Otočím se a všimnu si Macka a za ním dobíhající kluky. "To jsi nás neslyšela?" řekne mile. "Já nevěděla, že to je na mě. Taky, proč by jste na mě volali?" zeptám se jich překvapeně. Slova se ujme Dejzr. "Chtěli jsme pokecat. Pokud teda nespěcháš" usměje se na mě a já mu musím úsměv oplatit. Má roztomilý úsměv. "Ne, to nespěchám." zase se usměje a já se skoro rozteču.

   Teď sedíme v restauraci, Vita s Mattemem už odešli takže tu jsme jenom 3.. "Mně už za chvíli pojede vlak, takže vás asi opustím" řekne Macko. My se s ním rozloučíme a tak jsme tu zůstali jen my dva. "Tak, co teď?" zeptám se nervozně. "Já nevím" pokrčí rameny. "Tak nepůjdeme ke mně na pokoj kouknout na nějaký film?" opět se zeptám a pousměju se.
Dejzr jen pokýve hlavou a vyrazíme.

    Na pokoji si sednu na postel a on si sedne vedle mě. Vezmu noťas a najdu nějaký film. Pustím ho a koukáme. Po chvíli mi jeho ruka sáhne na stehno a začne popojíždět nahoru a dolu. Já dělám, jakože nic, ale je mi to celkem příjemné. Po chvíli se jeho ruka přesune výš. Tiše zavzdychám a v hlavě si přeji aby to neslyšel ale vzhledem k tomu že nepřestal tak to asi slyšel. A sakra. Podívá se na mě a začne se přibližovat. Políbí mě. Začnu mu polibky oplácet. Pomalu mi vysvlékne tričko a potom i zbytek mého oblečení. Nechci zůstat pozadu a tak udělám to samé. Oba se před sebou ocitneme nazí. Povalí mě na postel a pomalu ho do mě zasune. Začne se pohybovat. Oba vzdycháme a po chvíli oba vyvrcholíme.
   Lehne si vedle mě a oddychuje..

   Po dlouhé době se hlásíme s novým dílem! Je to trošku kratší, ale to snad nevadí, budeme rády za votes a komenty! ❤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 14, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Youtubeři 13+Kde žijí příběhy. Začni objevovat